حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی جدید منتشر شده از هوآوی پی 20 (Huawei P20) از دوربین سه گانه و سنسور اثر انگشت در جلو خبر می‌دهد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، هواوی

تاکنون خبرهای مختلفی را در خصوص خانواده هوآوی پی 20 منتشر شده است. اکنون تقریبا تمامی خبرگزاری‌های معتبر جهان پرچمدار نیمسال اول 2018 هوآوی را با نام Huawei P20 می‌شناسند اما این نام هنوز به صورت قطعی تایید نشده است. امروز فیلم جدیدی از طرح مفهومی هوآوی پی 20 منتشر شده است که دید خوبی از پرچمدار هوآوی به ما می‌دهد.

ویدیو منتشر شده یک ویدیو 360 درجه است که به ما این امکان را می‌دهد تا تمامی زوایای این تلفن را به دقت مشاهده کنیم. برخلاف شایعاتی که در خصوص هوآوی پی 20 پلاس (Huawei P20 Plus) مطرح شده است ، هوآوی پی 20 سنسور اثر انگشت را در پنل جلویی پذیرا است و خبری از سنسور در بدنه پشتی گوشی نیست.

هوآوی پی 20 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1080 × 2280 خواهد بود. نسبت تصویر این نمایشگر 19:9 می‌باشد که اندکی غیراستاندارد و عجیب و غریب است! مغز متفکر هوآوی پی 20 پردازشگر کایرین 970 هشت هسته‌ای با فرکانس 2.36 گیگاهرتز است که با هوش مصنوعی مخصوص هوآوی با نام AL همراه شده است.

از پردازشگر گرافیکی پی 20 نیز غافل نشویم. طبق آخرین گفته‌ها احتمالا چینی‌ها از Mali-G72 در پی 20 و احتمالا پی 20 پلاس استفاده خواهند کرد که به نسبت قبل ، پیشرفت خوبی در بخش GPU به نظر می‌رسد. اگر تمامی گفته‌های لودهندگان درست باشد ، در پی 20 شاهد یک سیستم تشخیص چهره نیز خواهیم بود دارای مکانسیم متفاوتی با دیگر رقبا است. برخی دیگر از تحلیل‌گران احتمال استفاده از سنسور عنبیه چشم را نیز می‌دهند که به نظر تاکنون متنفی به نظر می‌رسد.

یکی از نکاتی که باید در هنگام دیدن فیلم رندر به آن دقت کرد ، جای سنسور IR (مادون قرمز) است که برخی احتمال می‌دهند این محل مکان قرارگیری جک 3.5 میلیمتری هدفون است. متاسفانه نمی‌توان در مورد این مهم(!) اظهار نظری کرد و باید منتظر اخبار تکمیلی بمانیم.

هوآوی پی 20 در روز 27 مارس (7 فروردین ماه) به همراه پی 20 پلاس و پی 20 لایت در شهر پاریس رونمایی خواهد شد. باید منتظر اخبار بیشتر بمانیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یه طراحی نا هماهنگ و غیر زیبا

Pouya

شاید خنده دار باشه ولی از نظر من تا این لحظه تو سری p زیباترین طراحی p6.p7 بوده به هر کی میگم میخنده ولی سلیقس دیگه??

Mortazavi

دوستان جدیداً کلیپ های سایت ترنجی تو گوشیم نمایش داده نمیشه
همینجوری تو لودینگ میمونه و هیچی نمیشه
کسی راهکاری داره؟!

mTAAHAAm

روی قسمت آپارات کلیک کن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com