حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بزودی با همکاری گوگل امکان ارسال پیام از طریق مرورگر فراهم خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، گوگل

براساس آخرین اظهارات متخصصان سایت XDA و منابع سایت Android Police ، گوگل بر در حال کار بر روی ویژگی جدیدی است که امکان ارسال پیامک از طریق مرورگر کروم را فراهم می‌کند.

با ترنجی همراه باشید…

براساس آخرین جستجو و کنجکاوی توسعه دهندگان مختلف بر روی فایل APK نرم افزار Android Messages ، این نرم افزار دچار تغییراتی در نسخه‌های اخیر شده است و به نظر می‌رسد که بزودی باید شاهد اتفاقات تازه‌ای در این نرم افزار پیش‌فرض اندروید باشیم.

آخرین کندوکاو برنامه نویسان در فایل APK آن‌ها را به کدهایی رسانده است که نشان از امکان فعال سازی ویژگی ‌می‌دهد که کاربران با فعال سازی آن و همگام سازی تلفن همراه و مرورگر خود از طریق مرورگر و با واسطه نرم افزار اندروید مسیج ، در مرورگرهای گوگل کروم ، سافاری و اپرا اقدام به ارسال پیامک کنند.

برخلاف قابلیتی که قبلا در نرم افزار گوگل الو وجود داشت و تنها امکان ارسال پیامک‌های تحت وب را فراهم می‌کرد ، در قابلیت جدید اندروید مسیجز این امکان وجود دارد که شما از طریق مرورگر پیامک (SMS) نیز ارسال کنید! چنین قابلیتی برای مشتریانی که از پیامک زیاد استفاده می‌کنند می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

اما چگونه این قابلیت جذاب عمل می‌کند؟ طبق آخرین اطلاعات ، با اسکن کد QR در مرورگر و توسط نرم افزار Android Massages ، مرورگر به نوعی به این نرم افزار دسترسی پیدا می‌کند و شما می‌توانید به پیامک‌های خود دسترسی پیدا کنید. ویژگی جدیدی که توسط گوگل طراحی شده است در نسخه 2.9 وجود دارد اما کاربران امکان استفاده از آن را ندارند.

در نسخه 2.9 اندروید مسیجز همچنین ویژگی جدید نقل و انتقال پول از طریق Google Pay وجود دارد. همچنین متخصصان سایت اندروید پلیس در فایل APK نسخه 2.9 به ویژگی جدیدی رسیده‌اند که Google Enhanced Messaging نام دارد. این ویژگی شبیه قابلیت پاسخگویی هوشمند است که در جیمیل ، AlO و اینباکس وجود دارد.

البته وجود این ویژگی‌ها در فایل APK به معنای اضافه شدن آن به نسخه نهایی نمی‌باشد و ممکن است هیچ‌گاه این ویژگی‌ها به این نرم افزار اضافه نشوند. باید منتظر اخبار بیشتر باشیم.

نظر شما در این خصوص چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

در حاضر نمی تونم قطعی نظر بدم اما فکر میکنم به کار من نمیاد همچین قابلیتی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com