حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ویوو Xplay 7 با نمایشگر بی حاشیه دوباره لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، ویوو

دیروز تصویری از گوشی بی‌حاشیه Vivo منتشر شد و توجه خیلی ها را به خود جلب کرد. این دستگاه که هنوز مشخص نیست چه نامی داشته باشد اما احتمال می رود ویوو Xplay 7 باشد که قبلا درباره آن در ترنجی صحبت کرده ایم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره جدید ترین شایعه گوشی ویوو Xplay 7 با نمایشگر بی حاشیه صحبت کنیم.

گوشی ویوو Xplay 7

گوشی ویوو Xplay 7

تصویری که بالا می بینید منتصب به گوشی ویوو Xplay 7 است. حاشیه نمایشگر بسیار کم است و نظیر آن واقعا تا کنون وجود نداشته است، نه آیفون X نه نمونه های شیائومی Mi Mix و نه نمونه های محدود شارپ تا کنون چنین نمونه ای نداشته اند. حتی دستگاه جذاب ویوو ایکس 30 (Vivo X30) که با نمایشگر دارای زائده (Notch) دیده شد یک زائده داشت اما این دستگاه چنین زائده ای هم ندارد. همچنین ویوو ایکس 20 یو دی (Vivo X20 UD) با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر یک دستگاه فوق العاده جذاب بود که تحقق چنین طرحی را برای داشتن حسگر اثرانگشت روی نمایشگر جلویی نیز قابل تصور تر و قابل باورتر می کند.

تا کنون درباره ویوو Xplay 7 ما دو شایعه هیجان انگیز 10 گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 4K با نسبت به بدنه 92.9٪ و 4X زوم اپتیکال و زوم 4 برابر اپتیکال با IMX401 سونی، اسنپدراگون 845، نمایشگر کاملا بی حاشیه و اثرانگشت یکپارچه را شنیده ایم که هر دو واقعا عالی هستند. به شخصه باید بگویم اگر چنین شایعه ای و چنین محصولی از ویوو و بازار چین به بازار جهانی عرضه شود، دید خیلی از کاربران به این برند و آینده آن عوض خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویوو Xplay7 یک رویا یا یک شایعه بیش از حد خوشبینانه باشد یا یک واقعیت جذاب از سال 2018؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چ خوشگله امیدوارم واقعی باشه

Mortazavi

خیلی خوشگله ولی این مشخصات روی کاغذه
بنظر من صفحه ۴کی ویوو تو بهترین حالت با fhd سونی و سامسونگ و اپل یکیه چون کنتراست،نور و عمق رنگ مشکی و درصد نزدیکی رنگها و خیلی فاکتور های دیگه هم تو کیفیت مهم هستند

zanyar

شما براحتی میتونی یە وانپلاس یا شیومی گیر بیاری تا ببینی fhd و ۶گیگ رم و اسنپ ۸۳۵ همونیە کە تو بقیە گوشیهاست. فقط و فقط تو بحث دوربین نسبت به بهترینها کمی عقبن. فقط همین جنبه اونم نه به خاطر اینکه سخت افزار کم میزارن. نرم افزاریه. میتونی سرچ کنی ببینی اولین گوشی که اوریو گرفت وانپلاس بود. هیچی کم ندارن محصولات معروف چینی. شیومی مثلا حتی از اپل هم بیشتر اپدیت میده mi4 من اپدیت جدید رو گرفت mi2 حتی میوی۹ رو گرفته یعنی ۵ سال ساپورت. اونم با چه قیمتهایی ؟ کمتر از نصف. البته جدیدا چینیها هم این مزیتشون رو از دست دادن و گرون شدن. که خوب طبیعیه رفتارشون تو این وضعیتی که مردم جهان ۱۰۰۰ دلار میدن به گوشی. و ما داریم ضرر میکنیم با قیمتهای وحشتناک امسال همه برندها.

Mortazavi

دوست گرامی من شیائومی دارم?

از کیفیت صفحه شم بسیار راضیم ولی پیشنهاد من اینه یک بار کیفیت صفحه وان پلاس ۵تی رو با xz1 مقایسه کنید
موفق باشید

Mortazavi

منم با شما موافقم تو دوربین و البته نمایشگر کمی عقب ندارد(غیر از هوآوی)

Peiman

یه طراحی یکدست و بسیار زیبا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)