حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

Vivo Xplay 7 دارای زوم 4 برابر اپتیکال با IMX401 سونی، اسنپدراگون 845، نمایشگر کاملا بی حاشیه و اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر لو رفت

نمی توانم نگویم؛ چاینا رایزز (China Rises)ّ! این عبارتی بود که با خواندن این شایعه نه چندان دور از واقعیت و نه چندان نزدیک به آن به ذهنم رسید. حقیقت این است که این چینی ها به شدت در حال پیشرفت هستند. برای مثال همین برند ویوو (Vivo) که شاید کمتر درباره آن شنیده باشید پنجمین شرکت پرفروش گوشی موبایل در جهان است و هم اکنون نزدیک به 5.5 درصد کل بازار جهانی موبایل را در دست دارد. چینی ها پس از باز پس گرفتن 87٪ سهم بازار بزرگ موبایل خود حالا با نگاهی جهانی سعی دارند نوآور باشند. گوشی Vivo Xplay 7 با مشخصاتی متحیرکننده لو رفته است و بد نیست در ادامه با آن آشنا شویم.

گوشی Vivo Xplay 7

گوشی Vivo Xplay 7

هر چند ترجمه این اسلاید در منبع مطلب موجود است اما اگر علاقه مند به فناوری هستید توصیه می کنم حتما تجربه استفاده از ترجمه تصویری مترجم گوگل‌ (Google Tranlate) را با این اسلاید داشته باشید. در سطر اول درباره گوشی Vivo Xplay 7 از نمایشگری با نسبت نمایشگر به بدنه 100٪ صحبت می شود! این ادعای بسیار بزرگی است که محقق شدن آن در حاله ای از ابهام است. با توجه به رندهای لو رفته از آن می بینیم که دوربین و حسگر ها درون دو دایره کوچک وسط نمایشگر قرار دارند و همین! نه یک حفره بزرگ همانند اسنشیال فون و نه یک بخش عریض همانند آیفون تن (iPhone X)، تنها دو سوارخ! با تمام این موارد و محاسبه حاشیه غیر قابل اجتناب در کناره ها می توان گفت انتظار نسبت نمایشگر به بدنه واقعی بالای 95٪ دور از انتظار نیست.

سطر دوم به امکان استفاده از حسگر تصویر جدید سونی IMX 401 اشاره دارد و آن را مترادف با امکان حضور زوم اپتیکال 4 برابری می دانند. تا کنون بیشترین زوم اپتیکال با دوربین دوگانه برابر 2.3 برابر در ذن فون زوم 3 ایسوس بوده است و دستگاه های دیگر همانند گلکسی نوت 8 و آیفون تن (iPhone X) به زوم 2 برابری اپتیکال رضایت داده اند.

گوشی Vivo Xplay 7

گوشی Vivo Xplay 7

سطر سوم به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره می کند. همانطور که در رندهای می بینید احتمالا بخش پایینی نمایشگر برای حسگر اثرانگشت در نظر گرفته شده است. اگر ویوو (Vivo) چنین فناوری را به مرحله عرضه انبوه تجاری برساند اولین شرکت در این زمینه خواهد بود.

و در نهایت سطر چهارم به محتمل ترین مشخصات سخت افزاری پرچمدار 2018 ویوو اشاره دارد. چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 8 گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی های 128 یا 256 گیگابایتی از جمله موارد ذکر شده است. از نظر طراحی می توانیم بگوییم که در رندرها کمی اغراق دیده می شود. به صورت کلی احتمال تولید و عرضه رسمی چنین دستگاهی همانقدر است که احتمال عدم عرضه آن، ما در دنیای فناوری به شایعاتی که سعی در بر سر زبان ها انداختن شرکت ها دارد عادت داریم اما بیایید امیدوارم باشیم فناوری از چیزی که هست سریع تر پیشرفت کند.

نظر شما درباره ویوو ایکس پلی 7 (Vivo Xplay 7) چیست؟ فکر می کنید ویوو (Vivo) می تواند یک پرچمدار شایسته برای سال 2018 دست و پا کند؟ برای جدی تر گرفتن این شرکت توصیه می کنم مدل Vivo V7+ را ببینید.

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

برگرفته از کتاب اختاپوس ها پرواز میکنند…

سیدمحمود کریمی

یه گوشی با مختصات خوب ، باید منتظر بررسی ها بود
فقط یه سوال میمونه :
گوشیه یا بیسکوییت ؟ 😐

ahmad

همچین گوشی با این زخامت کم و طراحی لبه به لبه اولا غیر ممکنه دوما اگر هم ممکن باشه باتریش بسیار نا امید کننده خواهد بود

Soraygoular

باید بگم ویو اکس 6 پلی با ضخامت 5الی6 میلی متر باتری بالای 4000 میلی آمپر داره ویو توی این کار استاد

Soraygoular

باید بگم ویو اکس 6 پلی با ضخامت 5الی6 میلی متر باتری بالای 4000 میلی آمپر داره ویو توی این کار استاد
یکی از نازک ترین گوشی های جهان رو هم ویو داره

ahmad

تو عکسی که گذاشتن ضخامت کمتر از این مقدار بنظر میاد

Peiman

این عکس واقعی نیست و قطعا ضخامت از این بیشتره . اینقدر نازک هم خوب نیست

Peiman

اوف اگه واقعی باشه ک میترکونه

Peiman

کاشکی تاریخ معرفی هم معلوم بود . اینطور که معلومه چند ماه دیگس

Mortazavi

بنظرم اصلا غیر واقعی نیست
صفحه نمایش یکم پیشرفته تر از آی10 و دوربین دومی که بجای زوم2برابری زوم4برابری رو با استفاده از فاصله کانونی درست کرده

Soraygoular

میتونم بگم زوم 3 برابری کار راحتیه به طوری که یک دوربین 12 مگاپیکسلی واید باشه یک دوربین 24 مگاپیکسلی تله وقتی سه برابر زوم میکنی مثل میت 10 عمل میکنه و تا 3 برابر با این روش زوم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)