حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امتیاز بنچمارک Antutu شیائومی می میکس 2 اس بالای 270 هزار است!

شیائومی به احتمال زیاد به زودی زود قبل از نمایشگاه MWC سال 2018 از نسخه جدید سری می میکس خود رونمایی کند و به همین دلیل این گوشی ممکن است اولین دستگاه موبایلی باشد که از پردازنده اسنپدراگون 845 استفاده می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هفته پیش گفتیم که شیائومی به احتمال زیاد از گوشی‌ای با اسم می میکس 2 اس قبل از شروع نمایشگاه MWC امسال رونمایی کند و حالا باید منتظر انتشار خبر‌هایی درمورد فاش شدن امتیازات این گوشی در بنچمارک‌های مختلف باشیم.

این گوشی به تازگی با اسم رمز “Polaris” در ان توتو به امتیاز جالبی دست یافته است اما یه سری مسائل وجود دارد که باید آنها را به شما گفت، اول از همه این امتیاز توسط آخرین نسخه منتشر شده نرم افزار ان توتو می‌باشد و قابل مقایسه با امتیاز نسخه‌های قبلی نمی‌باشد. همچنین جالب است بدانید که میت 10 پرو با پردازنده قدرتمند کایرین 970 در این نسخه از برنامه توانسته به امتیاز 218 هزار دست یابد. اما Mi Mix 2s توانسته با استفاده از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 و دیگر مشخصات حیرت برانگیز خود، به امتیاز فوق‌العاده 270461 هزار برسد.

این احتمال وجود دارد که ما شاهد رونمایی شیائومی از این گوشی در زمان رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 9 باشیم و همانطور که می‌دانید سامسونگ نیز قرار است از پردازنده اسنپدراگون 845 برای نسخه آمریکایی گلکسی اس 9 خود استفاده کند. بنابراین نمی‌توان به طور قطع گفت که کدام یک کمپانی اولین کمپانی استفاده کننده از اسنپدراگون 845 خواهد بود اما با توجه به شایعات اخیر احتمال اینکه شیائومی اولین استفاده کننده اسنپدارگون 845 در صنعت موبایل باشد زیاد است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

۲۷۰۰۰۰!!!!!?????

Quality

امتیاز غیر طبیعیش بخاطر نسخه جدید AnTuTu است که تازه عرضه شده و مثلا با XZP هم امتیاز حدود 200 هزارتایی در موقعی که شارژ خیلی کمی داشت گرفتم!
اما قدرت عالی اسنپ دراگون 845 رو نشون میده

Mortazavi

عجب امتیازی تو گرافیک آورده

OMID33

می میکس دو اس که هیچ . من هنوز تو کف می میکس 2 هستم. خداوکیلی این برسی رو ببینید تا بفهمید چی میگم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji