حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی Redmi Note 5A منتشر شد، هر گردی گردو نیست

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | شیائومی

شیائومی موبایل های زیادی با باتری بالای 4000 میلی آمپری دارد. این دستگاه ها عموما عمر باتری خوبی دارند اما سوال این است که آیا همه این دستگاه عمر باتری خوبی دارند؟ عمر باتری شیائومی Redmi Note 5A امروز منتشر شده و می خواهیم بدانیم آیا این باتری 3080 میلی آمپری می تواند همانند دیگر باتری های 4000 میلی آمپر خوب است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عمر باتری شیائومی Redmi Note 5A

عمر باتری شیائومی Redmi Note 5A

شیائومی Redmi Note 5A یک دستگاه پایین رده است که نمایشگر 5.5 اینچی HD دارد و البته چیپست آن اسنپدراگون 435 است. این مشخصات برای باتری 3080 میلی آمپری مثل شوخی است اما عملکرد باتری شیائومی Redmi Note 5A همان چیزی است که در تصویر بالا می بینید.

وبگردی زیر 9 ساعت و پخش ویدیو 9 ساعت و نیم واقعا عملکردی نیست که از نمایشگر HD و باتری 3080 میلی آمپری انتظار برود. البته چیپست اسنپدراگون 435 که معماری 28 نانومتری دارد نیز در این افت نتیجه بی تاثیر نیست اما به هر حال چنین امتیازی توجیه پذیر نیست.

دستگاه های زیاد دیگری هستند، حتی از خود شیائومی که چنین عملکرد ضعیفی را ارایه نمی کنند اما شیائومی Redmi note 5A به هر حال چنین عملکردی دارد پس اگر این دستگاه را به خاطر عمر باتری خوب و حجم باتری 3080 میلی آمپری آن می خرید، لطفا این کار را نکنید چون هر گردی گردو نیست!

درباره مدت زمان شارژ شدن این دستگاه اطلاع دقیقی ارایه نشده است. نظر شما درباره عملکرد این پایین رده شیائومی چیست؟ عمر باتری چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سینا جان، دکمه لایک و دیسلایک سایت انگار مشکل داره. هر کاربری میتونه به هر نظری به طور همزمان هم لایک بده، هم دیسلایک. جالب نیست اینجوری.

یه مساله دیگه هم اینکه بهتره از عبارت ادمین، نویسنده یا مدیر استفاده بشه برای شما و صدرا و نویسندگان. عبارت ترنج نرسیده برای مدیر سایت جالب نیست.

صدرا مخملی

سلام بر اقا رسول
عرض ارادت داریم از شما
خیلی خوشحال میشیم از قلم شما هم در ترنجی استفاده کنیم

دکتر رسول آریان

مشتاق دیدار صدرا جان. ماشاالله شما خودت استادی. از مطالبت استفاده می کنم.

omidrunner
دکتر رسول آریان

فکر می کنم این قسمت از مطلب در منبع خبر، باعث این مشکل شده.

The Xiaomi Redmi Note 5A is powered by a 3,080mAh battery – far from impressive compared to the 4,000mAh units that used to power the 4th generation Redmi Notes

Peiman

برای همچین حجم باتری همچین نتیجه قابل قبول نیست

دکتر رسول آریان

آقا پیمان، این دوست محترم کاملا درست میگن. این گوشی باتریش 4000 نیست.

Pouya

حتی واسه 3080 هم عملکرد ضعیفیه هر چند شیائومی گوشی های خوبی داره من تاحالا تجربه نکردم ولی مشخصات خوبی دارن مسبت به قیمت ولی کم کم دارم به این نتیجه میرسم گوشی های چینی عملکردشون در حد مشخصات روی کاغذ نیست و همش مشخصاته در عمل نمیگم افتضاحن اما ضعیفتر از چیزی هستن که به نظر میرسن و هنوزم میگم تو چینی ها هواوی رو ترجیح میدم با رابط کاربری شیا هم شدیدااااا مشکل دارم?سلیقس ولی رابط هواوی هم که اکثرا باهاش شنیدم مشکل دارن رو حتی ترجیح میدم

hamid reza

افتضاح به تمام معنا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)