حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه دیگری از گوشی شیائومی ردمی نوت 5A در FCC مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، شیائومی

ماه‌ها قبل گوشی شیائومی ردمی نوت 5A با شماره مدل MDT6 توسط TENAA چین تایید شده بود ولی امروز نسخه دیگری با شماره مدل MDG6S توسط کمیسیون ارتباطات فدرال تایید شد که احتمالا نسخه پلاس یا پرایم این سری می‌باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعضی شایعات این گوشی را ردمی نوت 5 نام برده‌اند. ظاهر MDG6S شبیه به گوشی‌های سری ردمی این شرکت است و طبق تصاویر طول گوشی کمی بیشتر از 15 سانتی‌متر می‌باشد که نشان از اندازه بزرگ این گوشی دارد ولی معمولا در سری نوت دوربین در وسط قرار دارد.تصویر دیگر نیز نشان دهنده‌ی شارژر و کابل USB این گوشی است.

در بالای گوشی ورودی جک 3.5 میلی متری و سنسور مادون قرمز قرار گرفته است و همانند گوشی‌های قبلی سری نوت، سنسور اثر انگشت در پشت گوشی قرار دارد و همچنین دو نوار آنتن هم در پشت گوشی جای گرفته است.

به نظر بدنه گوشی تماما فلزی است و هنوز هم خبری از درگاه Type-C در این سری از گوشی‌های شیائومی نیست! درگاه میکرو یو اس بی در میان یک جفت اسپیکر قرار گرفته است که در حقیقت فقط در یکی از این فضاها بلندگو قرار دارد. کلیدها در سمت چپ و در سمت راست اسلات سیم کارت و رم قرار گرفته است.

طبق شایعات گذشته ردمی نوت 5 با صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تمام اچ دی و پردازنده هلیو ایکس 25 یا اسنپدراگون 660 به همراه 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و همچنین طبق تصاویر دیروز دوربین دوگانه هم در این گوشی پیش بینی شده است و انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری 4000 میلی آمپر در ساعتی تامین خواهد کرد.

 

نظر شما درمورد گوشی‌های جدید شرکت شیائومی چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

بنظرم دوربین های گوشه خیلی قشنگ تر از دوربین تو وسط گوشی هست و یه حس مینیمال خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور