حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزاران کاربر آیفون X گاهی نمی‌توانند به تماس‌های ورودی هیچ پاسخی دهند!

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل

هر دم از این باغ خبری می‌رسد! اخیرا گزارش‌های زیادی از کاربران آیفون X منتشر شده که مشکلات نرم‌افزاری و ایراد‌های بسیار کوچیک بر روی دستگاه زیاد شده است. مشکلی که در انجمن پشتیبانی اپل بسیار داغ شده، بحث هنگ کردن دستگاه در هنگام تماس‌های ورودی است. در ادامه همراه باشید.

بسیاری از کاربران زمانی که تماسی با آن‌ها گرفته می‌شود، صفحه‌نمایش دستگاه با تاخیر ۶ الی ۱۰ ثانیه‌ای روشن شده و بعد از آن هیچ عملکرد لمسی بر روی دستگاه اجرا نمی‌شود. فقط با صدای بلند زنگش را باید تحمل کنید تا این که فرد تماس گیرنده بیخیال تماس شود و تلفن را قطع کند!

در ۴ فوریه نزدیک به ۸۰۰ دستگاه آیفون این مورد را گزارش کرده‌اند و در قسمت پشتیبانی اپل تحت عنوان incoming call bug می‌توانید شما نیز گزارش خودتان را ثبت کنید. مسلما این یک باگ نرم افزاری خواهد بود و اپل می‌تواند سریعا آن را برطرف کند! زمانی که تعداد قابل توجهی کاربر، دستگاهی هزار دلاری خریداری می‌کنند، اینجور مشکلات نرم افزاری و رسیدگی‌هایی با تاخیر کمی کاربر را دلزده می‌کند.

امیدواریم سریع تر این مشکل برطرف شود اما این را هم امیدوار هستیم که اپل با ارائه آپدیت بعدی مشکل دیگری را به دستگاه اضافه نکند!

 

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

چه باگیه!

Peiman

امیدواریم سریع تر این مشکل برطرف شود اما این را هم امیدوار هستیم که اپل با ارائه آپدیت بعدی مشکل دیگری را به دستگاه اضافه نکند!

تیکه رو ????

Peiman

امسال دیگه هیچ گونه باگ و ایرادی از اپل پذیرفته نیست . همون گوشی پارسال تا حدودی بهبود میبخشه

Phinker

برای اینکه صفحشو سامسنگ زده

fan of sony

واقعا چرا آدم عاقل این همه خرج گوشی کنه که پر از باگ و اراده؟؟لطفا یکی واسم توضیح بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....