حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5) لو رفت، نمایشگر 18:9 تایید می شود

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس

دو روز قبل در ترنجی خواندیم که ایسوس از Zenfone 5 اسفند ماه رونمایی خواهد کرد. به صورت دقیق تر تاریخ 8 اسفند ماه موعد معرفی ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5) است و امروز تصویری از آن منتشر شده که نمایشگر 18:9 تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

همانطور که در تصاویر بالا می بینید، تمام زوایای ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5) مشخص است. نمایشگر با نسبت 18:9 خواهد بود اما خیلی کم حاشیه نیست. اندازه نمایشگر ایسوس ذنفون 5 حدودا 5.7 اینچ خواهد بود که با توجه به نسبت تصویر آن می توان یک دستگاه خوشدست را تصور کرد.

دوربین دوتایی پشت به صورت عمودی قرار گرفته که شبیه به آیفون X است. یک شباهت دیگر با طراحی آیفون را می توان در خطوط آنتن دید، همانطور که می بینید خطوط آنتن شبیه آیفون 7 است. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی بوده و باقی موارد شبیه به طراحی های ایسوس به نظر می رسد.

ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5)

ایسوس ذنفون 5 (Zenfone 5)

خوشبختانه جک 3.5 میلی متری صدا حذف نشده و روی لبه بالا دیده می شود. پورت دستگاه Type C بوده و روی لبه پایینی قرار دارد. سیستم عامل ایسوس ذنفون 5 اندروید 8 است که به جز این انتظار نمی رفت و در نهایت اگر مشخصات سخت افزاری ایسوس ذنفون 5 را از ما بپرسید باید بگوییم نسخه اصلی بیشتر یک میان رده خواهد بود اما نسخه هایی که شاید با نام دلوکس ارایه شوند، پرچمدارطور تر باشند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایسوس سهم خود را از بازار موبایل به خوبی گرفته است یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحیش اصلا جذاب نیست

Pouya

طراحی گوشی های ایسوس هیچ وقت برام جذاب نبودن

Mortazavi

بنظرم همون مدل میانردش بصرفه تره چون کیفیت صفحه و دوربینش در حد پرچمدارای رقبا نیست ولی نسخه همراه با پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰ یا ۶۷۰ می‌تونه یکی از با کیفیت ترین میانرده ها باشه

mTAAHAAm

این روزها ایسوس در بازار ایران خیلی فعال شده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)