حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر عامل سونی عوض شد، Kenichiro Yoshida به جای Kaz Hirai

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | سونی

کاز هیرایی مدیریت شش ساله سونی به سمت مدیر عاملی شرکت Sony در ماه مارس پایان خواهد داد، زیرا CVI Kenichiro Yoshida در آغاز سال مالی آینده این سمت را دریافت خواهد کرد. Yoshida با کمک به سرمایه گذاری های سونی در بسیاری از دوره های هیروی، که با ابتکار ساده سازی One Sony آغاز شده است، کمک می کند. Hirai از سمت مدیر عامل سونی به نقش رئیس منتقل خواهد شد، در حالی که نقش CFO یوشیدا به هیروکی توتوکی، سرپرست تلفن همراه و مدیر ارشد رسیده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تحولات شرکت سونی را بررسی کنیم.

Kenichiro Yoshida

Kenichiro Yoshida

کاز هیرایی اواخر یوشیدا را به عنوان مدیر استراتژی سونی استخدام کرد و این دو با هم کار کردند تا شرکت های ورشکسته را بازسازی کند و پس از چندین سال از تلفات آن ها را به بستند. این شرکت از کسب و کارهایی مانند بخش VAIO PC کاسته یا به صورت کلی به فروش رسانده و با تمرکز بر زمینه هایی که در آن قدرتمند است همانند PlayStation و تولید اجزای خاص (مثل حسگرهای دوربین موبایل) شرکت را به پیش ببرند.

هیرایی می گوید: “آقای یوشیدا ترکیبی از تفکر عمیق استراتژیک با عزم بی قید و شرط برای دستیابی به اهداف مشخص شده و توانایی گرفتن دیدگاه جهانی است. من اعتقاد دارم که او دارای وسعت تجربه و چشم انداز، و همچنین ویژگی های رهبری بی نظیر مورد نیاز برای مدیریت مجموعه ای از انواع مختلف کسب و کار سونی است، و به همین ترتیب فرد ایده آل برای هدایت شرکت به جلو در آینده است. به عنوان رئیس، من مطمئنا حمایت کامل خود را از آقای یوشیدا و تیم مدیریت جدید، انجام خواهم داد و تمام توانم را برای تسهیل انتقال صاف و اطمینان از موفقیت های آینده خواهم داشت.”

یوشیدا نیز می افزاید: “همراه با استعداد برجسته ای که ما در سرتاسر گروه سونی داشته ایم، قصد داریم بر پایه های کسب و کار ایجاد شده توسط آقای Hirai، و اجرای اصلاحات بیشتر، که رقابت ما را به عنوان یک شرکت جهانی تقویت می کنند، و خود را قادر سازیم تا رشد سود بلندمدت را به دست آوریم. نخستین اولویت من این است که نهایتا طرح بعدی شرکت ما در اوایل ماه آوریل را با طرح پیشنهادی فوری کسب و کار برای سال مالی 2018 نهایی کنیم و سپس با پیاده سازی سریع به جلو برویم. این زمان فوق العاده هیجان انگیز در سونی است که ما به آینده نگاه می کنیم و همراه با تیم مدیریتی من قصد دارم بهترین مسیر را برای خود در جهت حرکت به جلو تعیین کنم و تمام تلاش خود را برای ایجاد یک سونی بهتر که تصورات ما و بسیاری از سهامداران در سراسر جهان است، داشته باشم.”

سونی ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد استراتژی آینده خود ارائه دهد، در حالی که گزارش های مربوط به سه ماهه سوم خود را در آینده منتشر خواهد کرد. این شرکت پیش بینی می کند سود سالیانه 630 میلیارد ین در پایان سال 31 مارس را داشته باشد، این یعنی که Hirai در یک شرایط بهتر شرکت سمت خود را ترک خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییرات به آینده سونی چه کمکی بکند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من احساس میکنم تصمیم بجایی بود . دیگه وقتش رسیده بود به نفر دیگه با یه تفکر دیگه بیاد رو کار

ahmad

خبر خوشحال کننده ای بود

Mortazavi

امیدوارم روزی تو کشور ما هم مدیران لایق که تحصیلات تجربه و تخصص دارند روی کار بیان (به جای رابطه) و بتونیم با افتخار تلفن همراه،خودرو ،صوتی و تصویری و لوازم برقی و سرگرمی ساخت دستای مهندسای خودمون رو بخریم و هر کس رو یه برند ایرانی تعصب داشته باشه???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)