حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) یا معرفی نخواهد شد یا تغییرات اندک خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

می دانیم که اپل می خواهد برای سال 2018 سه مدل آیفون در اندازه های 5.8، 6.1 و 6.5 اینچی تولید کند. دو مدل 5.8 و 6.5 اینچی با نمایشگر OLED، بدنه شیشه و گران قیمت تر هستند که جانشین آیفون X می شود و یک مدل 6.1 اینچی با نمایشگر LCD که بدنه آلومینیومی دارد و قرار است نقش فبلت (مثلا!) ارزان قیمت اپل را بازی کند. دو ماه پیش بود که شایعاتی نیز درباره آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) منتشر شد که با این حساب گویا اپل بخواهد 4 آیفون در سال 2018 رونمایی کند اما به نظر Ming-Chi Kuo از KGI چنین اینطور فکر نمی کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نظر وی که مبنی بر عدم معرفی آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) یا معرفی با تغییرات اندک است، را بشنویم.

آیفون اس ای (iPhone SE) سال 2016 در کنار آیفون 6 اس (iPhone 6S) رونمایی شد. آیفون 4 اینچی ارزان تر اپل (نسبت به پرچمدار وقت) که پس از تجربه ناموفق آیفون 5 سی (iPhone 5C) سعی در کسب سهم بیشتری از بازارهای در حال توسعه داشت. آیفون اس ای (iPhone SE) در سال 2017 به روز نشد و فقط شاهد افزایش حافظه های از 16 و 64 گیگابایت به 32 و 128 گیگابایت اما قیمت کمی کاهش پیدا کرد.

حال به نظر Ming-Chi Kuo اپل فرصت کافی برای توسعه آیفون چهارم برای سال 2018 ندارد و تمام تلاش خود را برای به موقع معرفی شدن آیفون X های 2018 در کنار فبلت نسبتا ارزان قیمت خود دارد. حداقل می توان با اعتماد به نفس بالایی گفت شایعه زیر درباره آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2) به تحقق نخواهد پیوست:

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2)

آیفون اس ای 2 (iPhone SE 2)

به نظر Ming-Chi Kuo اگر اپل بخواهد آیفون 4 اینچی خود را به روز کند شاید شاهد ارتقا پردازنده، حافظه داخلی و رم در کنار حتی کاهش قیمت (!) باشیم.

شما فکر می کنید اپل چه راهبردی در سر داشته باشد؟ آیفون 4 اینچی در سال 2018، سالی که گستره اندازه نمایشگرهای 3 آیفون دیگر بین 5.8 تا 6.5 اینچ خواهد بود، جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

نیمخواد اصلا همچین ایفونی معرفی کنه . ? خیلی به زحمت میفته , راضی به زحمت نیستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)