حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عکس دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توسط Evleaks منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، شایعات

پیش از شایعه قیمت غافلگیرکننده گلکسی اس 9 و رندر رسمی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس که فقط نمای جلویی را نشان می داد. حالا در شایعه ای دیگر عکس دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس توسط Evleaks منتشر شده که تاییدکننده شایعات پیشین است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

یک هفته پیش بود که مشخصات دوربین گلکسی اس 9 لو رفت و البته اولین تیزر رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 9 متمرکز بر دوربین بود. در تصویری که از اکانت توییتر Evleaks منتشر شده است فقط دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به صورت کراپ شده در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. دوربین گلکسی اس 9 تکی و دوربین گلکسی اس 9 پلاس دوگانه است.

به صورت کلی اگر به دیافراگم دوربین ها نگاه کنید مشخص است که دیافراگم دوربین گلکسی اس 9 خیلی باز است و احتمال وجود دیافراگم متغیر را تقویت می کند. دوربین دوگانه گلکسی اس 9 پلاس نیز مشخصا با یک دوربین تله و یک دوربین عادی عرضه شده که در تصویر کاملا مشخص است. فلاش متاسفانه تکی و LED در نظر گرفته شده که امیدوار بودیم در این بخش ارتقایی را شاهد باشیم. حسگر ضربان قلب نیز طبق معمول از گلکسی اس 5 به این سو میهمان پرچمدارهای سامسونگ است.

حسگر اثرانگشت زیر دوربین قرار گرفته و دیگر روی نقطه کرنر وجود ندارد! اگر نگاهی به حسگر ایزوسل جدید سامسونگ نگاهی داشته باشید می توانید سرنخ های خوبی نیز بدست آورید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید دوربین گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس چطور باشد؟ امسال سال انقلاب در دوربین موبایل هست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بی صبرانه منتظر اسفند م

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)