حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi A1 دوباره لغو شد

سال پیش، سال جذابی برای شیائومی بود و این کمپانی برای اولین بار اقدام به معرفی موبایلی هوشمند با اندروید خالص کرد و آن را Mi A1 نام گذاری نمود. آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi A1 عرضه اما پس از مدتی متوقف شد ، اما ظاهرا نه به این زودی. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

سیستم عامل Mi A1 را اندروید خالص تشکیل داده است. همانطور که از اندروید بدون دستکاری انتظار داریم، باید شاهد بروزرسانی منظم باشیم اما برخی اوقات این موضوع درست از آب در نمی‌آید، به طور مثال برای Mi A1 .

این دستگاه برای دومین بار از دریافت آپدیت اندروید 8 منع شد و ظاهرا دلیل آن وجود مشکلات مختلف در بروزرسانی بوده است. گرچه این مشکلات در حال رفع هستند اما کاربران زیادی که اندروید اوریو را دریافت کردند، اقدام به ارسال گزارشات زیادی در خصوص وجود مشکلات متعدد کرده‌اند.

اگر شما نیز جزو کاربرانی هستید که اندروید اوریو را دریافت کرده‌اید، نگران نباشید به زودی بروزرسانی برای حل تمامی مشکلات منتشر خواهد شد اما فعلا برای رفع ایرادات، آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi A1 دوباره لغو شد!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Emprazol

دوباره آپدیت اوکی شده حتی رام فست بوت آخرین ورژن هم داده
یه کار بدی که شاومی میکنه اینه که وقتی یه ورژن باگ داره اونو کنسل میکنه ولی وقتی باگ برطرف شد باز با همون بیلد نامبر ریلیز میکنه که بدجو باعث سردرگمی میشه الان بیلد ۸.۱.۱۰ ورژن ۳ ریلیز شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji