حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 11.3 با انیموجی های جدید و غیرفعال کردن کند شدن آیفون های قدیمی ارایه می شود

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | iOS، اپل، سیستم عامل

انیموجی (Animoji) قابلیت جذابی در آیفون X است که متاسفانه مختص 4 درصدی هاست! متاسفانه اپل این قابلیت را که طرفدار زیادی هم دارد بدون دلیل قانع کننده ای برای آیفون های دیگر (حتی آیفون 8 یا 8 پلاس) ارایه نکرد و همین موضوع سبب تقریبا از یاد برده شدن قابلیت جذاب انیموجی شده است. آپدیت iOS 11.3 با انیموجی های جدید ارایه خواهد و البته بالاخره بارانی بهاری بر آتش کند کردن عمدی آیفون های قدیمی توسط اپل خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره آپدیت iOS 11.3 که بهار امسال عرضه خواهد شد، کسب کنیم.

 

اولین موضوع قابل اشاره اضافه شدن 4 کارکتر انیموجی های جدید است. این کارکتر ها که عبارت اند از اژدها، شیر، اسکلت و خرس با مجموع 12 اموجی قبلی به 16 کارکتر می رسند که تنوع مناسبی خواهد بود اما مهم تر از آن امید به ارایه انیموجی های جدید بیشتری را نیز به ما می دهد.

دومین موضوع که اهمیت بالایی در آپدیت iOS 11.3 دارد، ارایه قابلیتی است که تیم کوک وعده آن را داده بود. قرار بود آپدیت جدید iOS به کاربران آیفون های قدیمی با باتری مستهلک اجازه بدهد که انتخاب کنند آیا آیفون ها با سرعت همیشگی اما احتمال خاموش شدن ناگهانی کار کند (و یا باتری قدیمی آن را تعویض کنند به جای داشتن یک آیفون کند) یا تصمیم بگیرند که فعلا با آیفون کند خود کنار بیایند و بعدا به تعویض باتری بپردازند.

اپل ARKit 1.5

اپل ARKit 1.5

کیت واقعیت افزوده اپل (ARkit) حالا آپدیت شده و به نسخه 1.5 رسیده است. از مهم ترین ویژگی آپدیت مذکور می توان به قابلیت شناسایی سطوح عمومی همچون دیوار، در و … اشاره کرد. همچنین قابلیت شناسایی سطوح افقی نیز پیشرفت داشته که مثلا میزگرد می تواند بهتر شناسایی شود.

دو قابلیت دیگر که شاید فعلا در کشور ما خیلی کاربردی نداشته باشد اما در iOS 11.3 ارایه خواهد شد یکی امکان چت کسب و کارهای منتخب با کاربر در بستر ویژه و پرداخت توسط اپل پی (Apple Pay) است و دیگری امکان دسته بندی و مدیریت داده های سلامتی شما از بیمارستان و کلینیک ها است که می توانید در یک نگاه آن را داشته باشید و البته برای محافظت از این داده ها روی آن ها رمز بگذارید. قابلیت پخش موزیک ویدیو در برنامه اپل موزیک و مکان یابی پیشرفته در مواقع ضروری نیز از دیگر امکانات iOS 11.3 خواهد بود.

آپدیت iOS 11.3 هم اکنون به صورت آزمایشی در دسترس کاربران است اما قابلیت برطرف کردن کند شدن آیفون های قدیمی هنوز به آن اضافه نشده است و احتمالا در نسخه های آزمایشی بعدی یا نسخه نهایی در بهار 2018 عرضه شود.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد آپدیت های iOS پر قابلیت تر از آپدیت های اندروید است! اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

شیره چقدر منگول میزد????

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)