حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل تقلبی سامسونگ بیشترین طرفدار را بین موبایل های تقلبی دارد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، سامسونگ

موبایل های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد و این منحصر به بازار فعلی و بازه زمانی حال نیست، از قدیم بوده و تا آینده خواهد بود. مسلما این موبایل ها از نظر کیفیتی پایین تر هستند و با نمونه اصلی قابل تمایزند، ما در این مطلب نمی خواهیم روش تشخیص موبایل تقلبی از اصل را آموزش دهیم بلکه این بازار آنقدر رشد داشته که گویا بررسی داده های آن می تواند جذاب باشد و مشخص شده که موبایل تقلبی سامسونگ بیشترین طرفدار را بین موبایل های تقلبی دارد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

موبایل تقلبی

موبایل تقلبی

اطلاعاتی که در این مطلب خواهیم دید بر مبنای موبایل های تست شده در بنچمارک Antutu است. این اطلاعات بر اساس بررسی نزدیک به 17.5 موبایل تقلبی در سراسر دنیا است که در برنامه بررسی عملکرد سخت افزاری Antutu حداقل یک بار تست شده اند.

اگر بخواهیم به صورت برندی نگاه کنیم، موبایل تقلبی سامسونگ سهم 36.23٪ از بازار موبایل های تقلبی را دارد. موبایل های اپل در رتبه دوم با 7.72٪ و شیائومی با 4.75٪ در رتبه سوم است! اما موبایل تقلبی دقیقا به چه موبایلی گفته می شود؟ شرکت های ریز و درشت زیادی هستند که با ساخت نمونه های مشابه موبایل های پرطرفدار به قیمت ارزان تر و کیفیت صد البته پایین تر دستگاه هایی را برای علاقه مندان تولید می کنند. هر چند ما توصیه اکید می کنیم که اگر شما یک موبایل حتی پایین رده اصلی بخرید بهتر از نسخه تقلبی موبایل های پرچمدار است اما همچنان شاهد استقبال از این نوع موبایل ها هستیم.

موبایل تقلبی

موبایل تقلبی

از نظر مدل به مدل اگر بررسی کنیم می بینیم که گلکسی اس 7 اج تقلبی با 11.91٪ به تنهایی در صدر موبایل های کپی شده سال 2017 قرار می گیرد. جالب است که 7 رتبه از 10 رتبه اول را موبایل های سامسونگ دارند و در این لیست به جز آیفون 7 پلاس حتی دو موبایل چینی وان پلاس 3T و شیائومی Mi 5 نیز حضور دارند! باید گفت دیدن نسخه تقلبی موبایل های چینی خود ما را به فکر می برد و نشان از حجم طرفدار آن هاست.

موضوع قابل توجه دیگر افت شدید سهم سامسونگ از بازار چین اما طرفدار فراوان در بحث گوشی های تقلبی آن ها وجود دارد! نظر شما چیست؟‌ شما از این داده ها چه برداشتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

جالبه فکر میکردم آیفون بیشترین باشه

Mortazavi

اتفاقاً زشت ترین و تابلو ترین موبایل های تقلبی مال سامسونگه چون نمیتونن قسمت اج و خمیده شو در بیارن و تابلو میشه

Mortazavi

یه مغازه مخصوص این فیلم هاس رفتم دیدم فیک ۶اس پلاس و ۷پلاس آنقدر شبیه خودش بود که باور کردنش سخت بود
روشن خاموش و رابط کاربری شم دقیقاً اپل بود
دوربین دوگانه ۱۳ و پردازنده هلیو پی۲۰ و رم ۴ و…
خلاصه هم سخت افزار توپی داشت هم بدنه خیلی با کیفیت قیمتشم فک کنم ۶۰۰ اندی بود و مردم مثل بنز میخریدن

حتی منم وسوسه شدم ولنتاین واسه خانمم بگیرم بگم ۴میلیون گرفتم??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)