حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمال معرفی ال جی وی 30 با هوش مصنوعی (AI) در نمایشگاه MWC 2018 وجود دارد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی وی 30 پرچمدار خوبی از این شرکت کره ای است که بیش از 4 ماه پیش رسما معرفی شد اما در بازارهای زیادی کم فروغ عرضه شد به شکلی حتی هنوز در بازار کشور عزیزمان نیز به صورت رسمی ارایه نشده است. پس از خبر دستور طراحی مجدد پرچمدار 2018 ال جی یعنی ال جی جی 7 یا هر اسم دیگری که شاید داشته باشد، به نظر می رسد این شرکت از نقشه دوم یا همان Plan B برای نمایشگاه MWC 2018 استفاده کند. این نقشه دوم احتمالا معرفی ال جی وی 30 با هوش مصنوعی (AI) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع بیشتر صحبت کنیم.

طبق شایعات ال جی در همکاری با گوگل نسخه ویژه ای از الجی وی 30 را رونمایی خواهد کرد که سرویس های دستیار هوشمند گوگل یا همان Google Assisstant را که بر مبنای هوش مصنوعی است، به شکل بهینه تری اجرا کند، حال اینکه این بهینه تر بودن به لطف پردازنده خاصی باشد یا همکاری نزدیک نرم افزاری بین این دو شرکت صورت بپذیرد مشخص نیست اما خبر مهم این است که ال جی جی 7 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نخواهد شد، البته باز هم احتمالا!

این نقشه برای الجی کمی نامعمول است اما شاید خبر از ارایه پرچمدارهای این شرکت در بازه های طولانی تر را به ما بدهد. هر چند ما در ترنجی چنین احتمالی را کمرنگ می دانیم. پیش از این الجی سابقه معرفی پرچمدارهای سری G تا پایان بهار یا حتی اوایل تابستان را نیز داشته است که اگر بازطراحی ال جی جی 7 به آن زمان نرسد شاید این بازه از تاریخ چنین اتفاقی برای الجی بیفتد و الجی وی 30 تبدیل به پرچمداری با بازه یک ساله کره ای ها شود.

نظر شما چیست؟ چه احتمالی می دهید و چه انتظاری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

اینکه در نمایشگاه mwc جی7 معرفی نمیشه خیلی محتمله.ولی زمان معرفیش هم مشخص نیست.

mosayebso

این کار ال جی توهین به خریداران وی ۳۰ هست
ال جی چرا ی برنامه ریزی مشخص نداره؟!!!!
همش داره درجا میزنه
ال جی قدرتمند بشه رقابت هم بیشتر میشه و به نفع همس

ahmad

این خبر یعنی اینکه جی 7 خیلی دیر معرفی خواهد شد

علی شیخ زاده

اونوقت تکلیف وی ۳۰ نسل اول چی میشه ?
توقف تولید؟

Peiman

همین؟؟؟ یعنی فقط میخواد یه هوش مصنوعی اضافه کنه ؟؟؟ خسته نباشه . الجی آخرش از دست این مدیرا ورشکست میشه البته بخش موبایل ش میگم . نمی‌دونم چرا از این همه گزارش مالی درس عبرت نمیگیره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)