حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری بلک بری موشن (Blackberry Motion) مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | بلک‌بری

بلک بری موشن از تولیداتی است که پس از به اختیار درآمدن این شرکت کانادایی به شرکت چینی TCL عرضه شده است. طراحی کلی و شمایل آن کاملا شبیه به چیزی است که از بلک بری انتظار داریم اما این سبب نشده که از عادت های بازار چین چیزی به آن نرسد. باتری بلک بری موشن حجم 4000 میلی آمپر دارد که انتظار داریم با توجه به مشخصات سخت افزاری مناسب بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری بلک بری موشن (Blackberry Motion) را از نگاه Gsmarena بررسی کنیم.

عمر باتری بلک بری موشن

عمر باتری بلک بری موشن

پیش از پرداخت به عمر باتری اجازه بدهید کمی درباره خود دستگاه صحبت کنیم! بر خلاف پرایو که فناوری به روزی در نمایشگر خود داشت این بار موشن اصلا اعتقادی به ترندهای روز ندارد و با حاشیه بسیار زیاد در لبه پایین عرضه شده است. حسگر اثرانگشت روی دکمه خانه است که به زیبایی لوگو بلک بری را در خود جای داده است.

به صورت کلی می توان گفت موشن (Motion) یک میان رده لوکس از بلک بری به شما می رود که اگر نگاهی به طراحی شاسی فلزی آن بیاندازید و آن را برعکس کنید حتما هوآوی پی 6 در ذهن شما تداعی می شود!

طراحی بلک بری موشن

طراحی بلک بری موشن

در جنس بدنه از آلومینیوم برای شاسی و پلاستیک نرم برای قاب پشتی استفاده شده است، دوربین کمی برجسته بوده و گواهی IP67 نیز دارد اما در کل می توان گفت  طراحی برای یک میان رده لوکس خوب است و ما آن را به گوشی های شیشه ای ترجیح می دهیم.

اسنپدراگون 625 و نمایشگر 5.5 اینچی FHD آن را از جمله مواردی است که انتظار بالای ما از باتری 4000 میلی آمپری را کمی متعادل تر می کند. اما سوال اینجاست، عمر باتری بلک بری موشن با این اوصاف چقدر است؟ جواب در تصویر زیر آشکار است:

طراحی بلک بری موشن

طراحی بلک بری موشن

علمکرد بلک بری موشن با اندروید 7، باتری حجیم و سخت افزار مذکور به نظر قابل قبول است و می توان از داشتن آن اعتماد به نفس کافی برای استفاده حداقل یک روز داشته باشید. اما سرعت شارژ شدن بلک بری موشن چقدر است؟

بلک بری موشن با شارژر سریع 9 ولت، 1.67 آمپر که مجموعا توان خروجی 15 واتی را ارایه می کند ارایه می شود و این یعنی شارژ سریع که می تواند در مدت 30 دقیقه تنها 26٪ حجم باتری را شارژ کند، خب حقیقتا این خیلی سریع نیست اما خب حجم باتری دستگاه نیز زیاد است.

سرعت شارژ بلک بری موشن

سرعت شارژ بلک بری موشن

در کل می توان گفت بلک بری موشن از نظر باتری عملکرد خوبی دارد که برای کاربرانی با اولویت باتری می تواند یک گزینه قابل تامل باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

۴۰۰۰ میلی آمپر هم اونقدر زیاد نیست که اینقدر کند شارژ بشه. البته به نظر من.

Peiman

طراحی جالبی نداره . باتریشم قابل قبوله هرچند که میتونست بهتر باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)