حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی شیائومی می مکس 3 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، شیائومی، کانسپت

شیائومی، شرکتی چینی اما با کیفیت است که طی این چند ساله اقدام به معرفی تلفن‌های هوشمند فوق‌العاده قدرتمند و زیبا اما با قیمتی مناسب کرده است، حال قصد معرفی نسل سوم سری مکس ( Max ) خود را دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می مکس 2  یکی از برترین فلبت‌های بازار تلفن‌های همراه می‌باشد، شاید از برخی لحاظ‌ها برتر نباشد اما از نظر کیفیت و قدرت، کمی از رقبای خود ندارد. از پردازنده قدرتمند گرفته تا باتری 5300 میلی آمپر ساعتی همه و همه از نشانه‌های این غول هستند. اما متاسفانه مشکل  بزرگ این فبلت، دوربین آن بود. دوربین اصلی این گوشی کیفیت مناسبی داشت اما نمی‌توانست شما را راضی نگه دارد. شیائومی نیز به همین دلیل به احتمال زیاد نسل سوم این گوشی را به زودی زود اما با قابلیت‌های کارآمد معرفی کند.

همانطور که در تصویر می‌بینید، این گوشی در این سری از دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود، همچنین به غیر از این مورد برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه فاش شده است. از پردازنده اسنپدارگون 635، صفحه نمایش 6.99 اینچی با نسبت تصویر 18:9 تا وجود دو نسخه با ظرفیت‌های 64 و 128 گیگابایتی و  3 و 4 گیگابایت رم. همچنین دوربین سلفی این دستگاه 5 مگاپیکسلی خواهد بود که نسبت به سال 2017، تغییر به خصوصی را نمی‌توان در آن دید.

از نظر باتری، این قبلت یک غول به تمام معنا شمرده خواهد شد. یک باتری 5500 میلی آمپری وظیفه تامین انرژی دستگاه را خواهد داشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید به غیر از رم و حافظه داخلی به احتمال زیاد این گوشی در دو نسخه با دو پردازنده متفاوت وارد بازار شود. یک مدل با پردازنده اسنپدراگون 630 و دیگری با پردازنده اسنپدراگون 660.

قیمت احتمالی و تخمین زده این گوشی 265 دلار گفته شده است که رقمی عالی نسبت به این مشخصات می‌باشد.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

۶.۹۹ اینچ! ?

علی شیخ زاده

ای کاش یه خورده کوچیک تر میساخت

Mortazavi

گوشی تقریباً همون اندازه قبلیه

چون صفحه ۷اینچ ۱۸:۹ مساحتش فقط یکمی از ۶.۴۴ اینچی ۱۶:۹ کمتره که اونم با حاشیه کمتر جبران میشه

البته که اندازه قبلیم خیلی بزرگ بود

Mortazavi

*مساحتش یکم بیشتره

Peiman

۲۶۵دلار!!!! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌چه میکنه این شیاومی ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji