حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر منتشر شده با عنوان رندر الجی جی 7 (LG G7) کاملًا تفلبی هستند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، ال‌جی، شایعات

بنا بر شایعه‌ای قرار بود الجی جی 7 در نمایشگاه CES 2018 و ماه جاری معرفی شود که البته دور از انتظار بود و به تحقق هم نپیوست. رندری از الجی جی 7 منتشر شد که دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر کم حاشیه Full Vision را نشان می داد اما به نظر می‌رسد با توجه به بررسی‌های انجام شده این تصویر کاملا تقلبی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

سرنخ شماره اول ؛ عدم تقارن در تصویر و دستگاه

اگر تصویر منتشر شده را با یک خط قرمز رنگ به دو قسمت تقسیم کنیم شاهد هستیم که این تصویر تقارن اصلی را ندارد و به خوبی واضح است که پای یک فتوشاپ و فردی که با فتوشاپ زیاد حرفه‌ای نیست به وسط آمده است. البته خیلی جالب است که در تصویر منتشر شده شاهد این هستیم که آخرین تغییرات توسط Adobe Photoshop CS3 اعمال شده است.

تفاوت بسیار زیادی نیز از نظر طراحی میان سنسور‌های قرار داده شده وجود دارد که می‌توان گفت کاملا تقلبی خواهد بود.

سرنخ شماره دوم ؛ شباهت بسیار زیاد به الجی جی ۶ و دستکاری‌های انجام شده

به نظر می‌رسد طراح تصویر اصلی سعی داشته است با اعمال تغیراتی از الجی جی ۶ به الجی جی ۷ کوچ کند. این تغیرات را در دو تصویر زیر ببینید:

اگر به خوبی به سایه‌ها و نور‌های کناره دو تصویر دقت کنید متوجه می‌شوید که در این اصل این دو تصویر یکی هستند و فقط داخل دستگاه عوض شده است. طراح این تصویر سعی داشته است حاشیه پایین دستگاه را کاملا از بین ببرند. از خطوط آنتن بر روی تصویر اصلی درکنار درگاه جک ۳.۵ و مشابه بودن آن بر روی تصویر پایین این موضوع کاملا به اثبات خواهد رسید که تصویر اولیه طراح این تصویر همان پوستر رسمی خود الجی بوده است.


ما انتظار تغییرات بسیار زیاد بر روی طراجی الجی جی ۷ را شاید نباید داشته باشیم اما این را مطمئن هستیم که الجی برای امسال راحی بسیار سخت را پیش دارد و باید دستگاهی را رونمایی کند که با دیدن آن بگوییم WOW مگر این که باز هم راضی باشد که سهم بازار به نسبت سال گذشته کمتر شود!

نظر شما چیست؟

 

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

الجی اصلا وضع خوبی نداره ولی نمیدونم چرا برای من برند دوست داشتنیه حتی با اینکه میدونم کم ضعف نداره ب نظرم برند خلاقیه و بی ادعا مثلا طراحی g3 رو اگه برندای دیگه اون زمان با اون مقدار حاشیه کم میساختن قطعا خیلی بیشتر از الجی ادعا داشتن و مانور میدادن روش در کل من دشمنی ای ک با هیچ شرکتی ندارم ایشالا سه برند (الجی سونی اچ تی سی) ک اوضاشون بده ب شرایط خوبی برسن الجی ک لب پرتگاه امسالم اگه چیز شاخی معرفی نکنه فک نکنم دیگه دوام بیاره سونی اول از همه یه فکری ب حال طراحیش بکنه با تبلیغات اوضاشون بهتر میشه فک کنم

mTAAHAAm

جی 6 هم طراحي خیلی خوبی داشت که در وی سی به کمال خودش رسید.
رندرهای منتشر شده هم خیلی خوب بودن

Peiman

قبلا تو کامنتم اشاره کرده بودم که این نمیتونه طرح نهایی باشه

mohamad saji

اقا تیتر اصلی نوشتین تفلبی لطفا اصلاح فرمایید با تچکر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....