حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر الجی جی 7 (LG G7) لو رفت، دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر کم حاشیه Full Vision

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند. همچنین شایعه ای به ما می گفت الجی جی 7 در نمایشگاه CES 2018 و ماه جاری معرفی خواهد شد که البته دور از انتظار بود و به تحقق هم نپیوست. حالا اما خارج از شایعاتی که دهان به دهان می شود، رندری از الجی جی 7 منتشر شده که دوربین سلفی دوگانه و نمایشگر کم حاشیه Full Vision را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را بررسی کنیم.

دوباره همان حدود یک هفته پیش که رندری نامشخص از اچ تی سی یو 12 منتشر شد و به پرچمدار 2018 تایوانی ها منتسب بود. حالا نیز رندری به همان نامشخصی منتشر شده و به الجی جی 7 منتسب است اما اگر درست باشد، چند مورد را می توان از آن استخراج کرد.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، رندر منتشر شده نمای جلوی الجی جی 7 را نشان می دهد. این دستگاه که انتظار می رود با نسل پیشرفت داده شده نمایشگر Full Vision کره ای مجهز شود در این تصویر نیز حاشیه های بسیار کمی دارد، حتی کمتر و از همه مهمتر، متقارن تر نسبت به الجی جی 6.

دوربین سلفی الجی جی 7 به نظر می رسد که دوگانه باشد و اگر این شایعه به تحقق بپیوندد، الجی جی 7 اولین پرچمدار جهانی با 4 دوربین خواهد بود که یک جفت آن ها در جلو و جفت دیگر در قاب پشتی قرار گرفته است. اطراف این رندر فقط دو دکمه آن هم روی لبه چپ دیده می شود که برای تنظیم حجم صداست و انتظار می رود دکمه قفل روی همان لبه پشتی باقی بماند.

نظر شما درباره این شایعه الجی جی 7 چیست؟ فکر می کنید الجی بتواند با این پرچمدار سال 2018 را بهتر از پیش بگذارند؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

چقدر قشنگه

ahmad

سلام من خیلی نامحسوس به سایت سر میزدم چون دوری دوستان تحملش سخته خواستم یه حالی ازتون پرسیده باشم. طراحی جلوی این گوشی منو شگفت زده کرد عالیه

Peiman

به به احمد جان
. خوش اومدی بالاخره . یه مدت میشه گفت طولانی نبودی کاملا نبودنت احساس میشد . خوشحالم برگشتی⁦❤️⁩

Pouya

به به سلام احمد جان خوش حال شدم ب قول اقای عطایی محسوسش کن خوشال شیم نبودت خیلی حس میشه

Peiman

راستش فکر نمیکنم این باشه . این می‌تونه طرح اولیه باشه .
اگر این باشه نسبت صفحه به بدنه رو میشکنه

REZA

قشنگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)