حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپلیکیشن Google Duo امکان برقراری تماس بدون نیاز به نصب برنامه را فراهم کرد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، گوگل، نرم‌افزار

شبکه‌های اجتماعی روز به روز درحال پیشرفت هستند، اپلیکیشن Google Duo یکی از این نوع شبکه‌ها است که درحال تلاش برای ارائه امکانات و قابلیت‌های جذابی برای کاربران خودش است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیا از گوگل Duo استفاده می‌کنید اما هیچ کدام از مخاطبین شما از این برنامه استفاده نمی‌کنند؟ فکر نمی‌کنم دیگر با ارائه قابلیت جدید گوگل دیگر این مورد برای شما مشکلی باشد. از حالا دیگر می‌توانید بدون نیاز به نصب گوگل Duo بر روی گوشی دوست یا همکار خود، با او تماس برقرار کنید.

یکی از کاربران شبکه Reddit که این ویژگی را مورد تست قرار داده می‌گوید که توانسته با یکی از دوستان خود که این برنامه را بر روی گوشی خود ندارد، تماس صوتی برقرار کند. همچنین جالب است بدانید کاربران می‌توانند همانند شخصی که این برنامه را بر روی موبایل خود نصب دارد اقدام به Mute کردن تماس و تغییر دوربین از جلو به عقب با برعکس بپردازند.

البته همیشه موارد مزاحمت آمیزی نیز در این زمینه‌ها وجود داشته است که گوگل با ارائه قابلیت مسدود سازی، این اجازه را به شما می‌دهد تا افرادی را که قصد ارتباط برقرار کردن با آنها را ندارید، مسدود یا همان Block کنید.

 

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کافی که بین مردم جا بیفته تا سریع فیلتر بشه ( که مبادا اپراتور های محترم ضرر کنند )?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji