حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالاً سامسونگ گیر اس ۴ (Gear S4) با بند ادغام شده با باتری و سنسور اثرانگشت معرفی خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، کانسپت

سامسونگ با سری گیر خود به خوبی توانسته است در زمینه ساعت هوشمند درصد قابل توجهی از بازار را در اختیار داشته باشد. سری گیر سامسونگ در سال‌های اخیر تغییرات کاملا بهینه‌ای داشته است و با در نظر گرفتن سیستم‌عامل این ساعت‌های هوشمند باید بگوییم که می‌تواند رقیب بسیار سرسختی در بازار باشد. اکنون خبر‌هایی از قابلیت‌های ویژه نسل بعدی به گوش رسیده است.

پتنتی که توسط LetsGoDigital مشاهده شده، طرحی را نشان می‌دهد که امکان قرار دادن یک باتری اضافه را داخل بند ساعت نشان می‌دهد. بحث باتری از الزاماتی است که بسیار مهم تلقی می‌شود و اگر بگوییم ساعتی که بخواهد با مشکل باتری رو به رو باشد اصلا ساعت نیست، صحبت بی راهی نخواهد بود.

فناوری باتری لازم است انعطاف پذیر و ظریف باشد تا بتواند داخل بند ساعت استفاده شود. به نظر می‌رسد سامسونگ برای داخل دستگاه برنامه‌های خاصی دارد به همین دلیل ترجیح داده است از فضای بند‌های ساعت برای باتری استفاده کند البته شاید در داخل دستگاه‌هم باتری گذاشته شده باشد و این بند‌ها به عنوان لوازم جانبی باتری بیشتری را اهدا کند.

 

بد نیست اشاره کنیم که با قرار دادن باتری در بند ساعت، سامسونگ می تواند بدنه ساعت را با سایر فناوری ها پر کند که وزن آن را نیز بر روی مچ دست سبک تر خواهد کرد.

مورد دیگری که به شدت مورد انتظار است، ادغام اسکنر اثر انگشت، مانیتور ضربان قلب بیشتر، فناوری تشخیص مجاورت و اینفرارد بر روی ساعت هوشمند است. هنوز آماده بودن این فناوری برای گیر اس ۴ سامسونگ معلوم نیست اما به احتمال زیاد این ساعت هوشمند با ویژگی‌های مذکور امسال معرفی خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اگر بتونه برای امسال همچین چیزی معرفی کنه که خیلی فوق‌العاده میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....