حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جمع بندی شایعات درباره ساعت هوشمند سامسونگ Gear S4

سامسونگ رسما در روز 8 شهریور از ساعت هوشمند جدید خود با نام Gear S4 رونمایی خواهد کرد؛ این رویداد در برلین و در جریان نمایشگاه IFA 2017 است و احتمالا شاهد طرح جدیدی از سوی این شرکت کره‌ای خواهیم بود. در ادامه همراه ترنجی باشید تا به جمع بندی شایعات گوناگون درباره‌ی این دستگاه بپردازیم.

در ابتدا بایستی بگوییم که هنوز نام دقیق این ساعت هوشمند برای ما مشخص نیست؛ سال پیش در جریان نمایشگاه IFA 2016 شاهد معرفی Gear S3 بودیم و از همین رو حدس می‌زنیم که این گجت هم نسل جدید سری S باشد و Gear S4 نام بگیرد. اما تعدادی از شایعات این دستگاه را Gear Sport نامیده‌اند که احتمالا اشاره به کاربرد آن در حوزه‌ی ورزشی و سلامت دارد.

به طور کلی ظاهر ساعت هوشمند جدید سامسونگ شبیه به نسل قبلی خود یعنی Gear S3 خواهد بود؛ صفحه نمایش خمیده و سیستم عامل تایزن از جمله اشتراکات میان این دو دستگاه است. البته این گجت با کد SM-R600 جدیدترین نسخه این سیستم عامل یعنی ورژن 3.0 را به کار خواهد برد.

گجت پوشیدنی

تا اینجای کار می‌دانیم که Gear S4 گواهینامه FCC را دریافت کرده است و این یعنی برداشتن اولین گام برای فروش موفقیت‌ آمیز به خصوص در آمریکا. البته در این برگه به ضد آب بودن این دستگاه و کد آن هم اشاره شده است و از آن به عنوان یک ساعت هوشمند راحت و تعاملی یاد شده است.

گواهینامه FCC برای دستگاه

ضد آب بودن را شاید بتوان از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند دانست و ورزشکاران به خصوص شناگران میتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند. همانطور که در تصویر بالا دیدید گواهینامه 5 ATM برای این دستگاه ذکر شده است و این یعنی توانایی تحمل فشار تا 5 اتمسفر؛ به بیانی دیگر Gear S4 می‌تواند فشار را تا عمق 50 متری آب تحمل کند که به واقع یک ویژگی فوق العاده است.

به لطف این ویژگی می‌توانید این ساعت هوشمند را با خیال راحت با خود به استخر ببرید و از آن استفاده کنید به خصوص اگر شما یک شناگر حرفه‌ای هستید. البته Gear Fit2 Pro هم که یک روز پیش از گلکسی نوت 8 معرفی شده بود، این قابلیت را دارد و شاید گزینه‌ی به صرفه‌تری برای کاربران باشد.

از دیگر مشخصات Gear S4 میتوان به سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب آن اشاره کرد و احتمالا شاهد بکارگیری GPS هم برای دوندگان خواهیم بود. باتوجه به وجود قابلیت شبکه‌ی LTE در نسل قبلی این ساعت، انتظار داریم که نسل جدید هم همین ویژگی را داشته باشد تا بتوانید بدون نیاز به گوشی از آن استفاده کنید.

جمع بندی نهایی Gear S4 :

آقای کوه، مدیر سامسونگ موبایل، رسما تایید کرده است که ساعت هوشمند جدید سامسونگ در روز 30ام آگوست مصادف با 8 شهریور در IFA 2017 معرفی خواهد شد و این یعنی ما تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر می‌توانیم از مشخصات دقیق این دستگاه مطلع شویم. البته بایستی یادآور شویم که اپل هم برنامه‌هایی را جهت رونمایی از اپل واچ 3 در نظر گرفته است و سامسونگ را بی‌جواب رها نخواهد کرد.

اپل واچ 3

احتمالا قیمت هر دو ساعت هوشمند نزدیک به هم و در حدود 400 یا 300 دلار خواهد بود و مطمئنا می‌توانند رقابت داغ و تنگاتنگی را در بازار آینده گجت‌های پوشیدنی به وجود آورند. نظر شما چیست؟ آیا قصد خرید ساعت هوشمندی را در آینده دارید؟ به کدام‌ یک از این دو دستگاه علاقه‌ی بیشتری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

منتظر نسل جدید اپل واچ م. مثله اینکه طراحیش متفاوت تر از نسل های قبلیشه

ahmad

کلا با این نوع محصولات مخالفم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی