حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه کنفرانس سونی CES 2018 در 6 دقیقه

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | CES، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید، سونی

سونی پس از الجی و سامسونگ در نمایشگاه CES 2018 کنفرانس هیجان انگیزی داشت. این شرکت بر خلاف دو رقیب آسیایی خود کمتر روی هوش مصنوعی متمرکز بود اما دوربین آلفا 9، تلویزیون های OLED جدیدی، پروژکتور گران قیمت 4K و در کنار روبات AiBo که نمونه خوبی از هوش مصنوعی است را معرفی کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا خلاصه کنفرانس سونی CES 2018 را در 6 دقیقه ببینیم.

دوربین آلفا 9 که یک فول فریم بدون آیینه است توانایی عکاسی بدون صدای شاتر و البته 20 فریم متوالی را دارد که فوق العاده است. دوربین ورزشی RXO نیز برای عکاسی در شرایط سخت ارایه شد. پس زا آن سونی روی قابلیت فیلم برداری فوق آهسته پرچمدارهای 2017 خود مانور می دهد و به تلویزیون های جدید OLED خود می رسد که با پردازنده تصویر جدید X1 Exterme و X1 Ultimate ارایه می شوند. پروژکتور 4K این شرکت که 30 هزار دلار قیمت دارد و 120 اینچ است نیز محصولی است که همراه به تجهیزات صوتی به صورت یکجا به فروش می رسد. همچنین سونی از یک اسپیکر هوشمند پشتیبانی کننده از دستیار هوشمند گوگل نیز صحبت کرد.

در پایان کنفرانس سونی CES 2018 دو ربات اکسپریا هلو (Xperia Hello) که بر مبنای تشخیص چهره و صدا عمل می کند و امسال در ژاپن عرضه می شود در کنار ربات سگ سونی به نام AiBo که در نامش مشخصا به هوش مصنوعی اشاره می شود، معرفی شد. این رابط می تواند به مرور زمان درباره شما یاد بگیرد و پروژه جدابی است.

نظر شما درباره کنفرانس سونی CES 2018 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی بین صحبت هاش مکث کرد که براش دست بزنند?????

siavash-t

به نظر من فیلمبرداری آهسته خوبه. یعنی داشتنش بهتر از نداشتنشه. ولی نه در اون حدی که موبایلهای سونی رو از شرکتهای دیگه متمایز بکنه. به نظرم اگه سونی می تونست یه تغییری تو طراحی اش چه سخت افزاری چه نرم افزاری می داد و یه دستی به سر و روی دوربینش می کشید می تونست پیشرفت کنه.

siavash-t

منظورم اینه که بیشتر پیشرفت کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)