حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به رابط کاربری هوآوی Mate 10 پرو به صورت ویدیویی

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اختصاصی ترنجی، تماشا کنید، هواوی

هوآوی برای پرچمدارهای نیمه دوم سال 2017 خود سنگ تمام گذاشته است. هوآوی Mate 10 و دو مدل پرو و پورش دیزاین همراه با جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید 8 و رابط کاربری بهینه شده با هوش مصنوعی یعنی EMUI 8 عرضه می شوند که می تواند تجربه کاربری خوبی را برای شما رقم بزنند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به رابط کاربری هوآوی Mate 10 پرو به صورت ویدیویی داشته باشیم.

 

به لطف بهره بردن از هوش مصنوعی این رابط کاربری می تواند تا مدت زیادی با سرعت روز اول باقی بماند. علاوه بر این موضوع رابط کاربری هوشمند تر سبب می شود شما به چیزی که موردتان است سریع تر دست پیدا کنید. برنامه های پیش فرض با کیفیت خوبی طراحی و ارایه شده اند که شما را از نصب برنامه های موازی بی نیاز خواهید بود.

وجود تنظیمات زیاد در رابط کاربری همچنین سبب می شود که بتوانید تجربه کاربری کاملا شخصی سازی شده را داشته باشید. این تنظیمات کنترل کامل روی تمام مواردی که در دستگاه انجام می شود را به شما می دهد. قابلیت شخصی سازی گرافیکی محیط کاربری نیز موضوع مهمی است که توسط قالب های گرافیکی پیش فرض ممکن است اما شما نمی توانید از لانچر توسعه دهنده های دیگر بهره ببرید.

به روز بودن نسخه اندروید شما را از نگرانی ارایه آپدیت دور می کند و البته از جدیدترین توانایی های این سیستم عامل پیش دیگر رقبا بهره ببرید. به صورت کلی می توان گفت که هوآوی می تواند همچنان این رابط کاربری را بهتر کند و یکی از نکاتی که در آینده باید بیشتر به آن دقت کند، بهینه سازی رابط کاربری برای نمایشگر بزرگ  کم حاشیه است. نظر شما چیست؟ رابط کاربری و تجربه کاربری هوآوی Mate 10 پرو را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من این رابط تجربه کردم. از لحاظ ظاهری خیلی نسبت به دو نسل قبل تر بهتر شده . و از حالت کارتونی و رنگارنگ چینی تا حدود زیادی فاصله گرفته . از لحاظ سرعت هم مشکل خاصی ندیدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)