حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

الجی جی 7 معرفی نشده اما برنامه LG Wallet که فقط سازگار با آن است روی گوگل پلی منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی

الجی جی 7 پرچمدار سال 2018 این شرکت کره ای خواهد بود و تا کنون می دانیم مدل پلاس آن یعنی الجی جی 7+ نیز همراه با آن معرفی خواهد شد. همچنین می دانیم که احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند اما هنوز چیزی به صورت رسمی مشخص نیست. امروز اما شاهد یک لو رفتن جالب از الجی جی 7 هستیم که در ادامه با آن را با هم مرور می کنیم.

الجی جی 7

الجی جی 7

الجی Wallet یک سیستم پرداخت برای موبایل های الجی خواهد بود که به صورت اختصاصی توسط این شرکت ارایه خواهد شد. شنیدیم که الجی کا 10 2018 (LG K10 2018) به عنوان اولین میان رده این شرکت با سیستم پرداخت الجی پی (LG Pay) عرضه خواهد شد و البته بدون شک انتظار ارایه شدن الجی جی 7 (Lg G7) را نیز با این سیستم داشتیم. حالا اما گویا برنامه LG Pay به صورت اتفاقی روی گوگل پلی قرار گرفته و همانطور که در توضیحات برنامه الجی Wallet می بینید، عنوان شده که فعلا فقط با الجی جی 7 سازگار است.

الجی پی (LG Pay)

الجی پی (LG Pay)

در اسکرین شاتی از ویدیوی معرفی الجی Wallet در مقدمه راه اندازی برنامه دستگاهی را می بینیم که ما فکر نمی کنیم متعلق به الجی جی 7 باشد اما نکته جالبی برای توجه بود. می دانیم که الجی جی 7 جایی اواسط اسفندماه معرفی خواهد شد و حدسی با خطای کم به ما می گوید که 2 ماه تا معرفی رسمی آن فاصله داریم. اجازه بدهید اسکرین شات هایی از برنامه الجی Wallet را با هم ببینیم:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید الجی جی 7 با چه مشخصاتی ارایه شود؟ انتظارات شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

انگار از g6 عرض بیشتری داره. ولی بعید میدونم g7 باشه این گوشی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)