حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 6 نسل دوم با اسنپدراگون 630، صدای OZO و حالت Bothie در دوربین معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 6 میان رده این شرکت HMD است که برای تلاش اول می توان گفت عملکرد خوبی داشته است. هر چند نوکیا یک نسخه ویژه از نوکیا 6 را نیز مدتی بعد معرفی نمود و تمرکز خوبی روی این مدل داشت. حالا اما اولین مدل از خط تولید سال 2018 نوکیا نیز همین دستگاه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با نوکیا 6 نسل دوم که فعلا اختصاصا برای بازار چین عرضه خواهد، آشنا شویم.

نوکیا 6 نسل دوم

نوکیا 6 نسل دوم

از نظر طراحی می توان گفت شباهت کلی با نسل پیشین، کم شدن حاشیه نمایشگر به مقدار کم و حذف حسگراثرانگشت از قاب جلویی و انتقال آن به قاب پشتی از مهم ترین تغییرات است. رنگ مشکی گویا یک نوار نارنجی رنگ و رنگ نقره ای یک نوار صورتی دور قاب فلزی دارد که به نظر خیلی همه پسند نباشد اما برخی کاربران آن را می پسندند.

به صورت کلی می توان گفت به جز تغییر در طراحی، همان 3 تغییر عمده آمده در تیتر مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. چیپست اسنپدراگون 630 به جای اسنپدراگون 430، 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی برای نوکیا 6 نسل دوم 230 دلاری واقعا خوب به نظر می رسد.

نوکیا 6 نسل دوم

نوکیا 6 نسل دوم

در بخش دوربین تغییری دیده نمی شود اما به لطف حالت Bothie شما می توانید همانند نوکیا 8 همزمان از دوربین اصلی و سلفی استفاده کنید. همچنین قابلیت ضبط صدای نوکیا OZO نیز همانند نوکیا 8 به نوکیا 6 نسل دوم اضافه شده است که به لطف آن می توانید صدا را به شکل 360 درجه ضبط و پخش کنید.

نوکیا 6 نسل دوم در عرضه اولیه با اندروید 7.1.1 عرضه خواهد شد اما آپدیت اندروید 8 را حتما دریافت خواهد کرد. نظر شما درباره نوکیا 6 نسل دوم چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اینکه سنسور اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده به طراحی کمک کرده

Mortazavi

خخخخخ میانرده با ۷.۱ اونم تو سال ۲۰۱۸

دوربین ها فرق کردند؟؟

mTAAHAAm

حالا دیگه با آمدن اسنپدراگن 670 توقع میره میان رده های 2018 از این پردازنده استفاده کنند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)