حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس در رندر ویدیویی لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

امروز 13 دی ماه است و از امروز تقریبا 2 ماه تا معرفی رسمی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ فاصله داریم. شایعات پیرامون این دستگاه بسیار بوده و حالا رندری جالب با جمع بندی شایعات گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ رنگ واقعیت را به خود دیده که تماشای آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید تا رندر گلکسی اس 9 را ببینیم و درباره آن به بحث بنشینیم.

 

همانطور که در این ویدیو خلاقانه رندر گلکسی اس 9 دیدید، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ در عین شباهت های فراوانی که بهم دارند یک تفاوت بزرگ و قابل توجه نیز وجود دارد. دوربین مهم ترین بخشی است که آن را می توان در گلکسی اس 9+ قوی تر از گلکسی اس 9 دید. گلکسی اس 9 پلاس همانند گلکسی نوت 8 با دوربین دوگانه ارایه خواهد شد و این در حالی است که گلکسی اس 9 با دوربین تکی ارایه می شود. ما امیدوار بودیم سامسونگ این سیاست اپلی را پیش نگیرد و هر دو دستگاه را با یک سیستم دوربین عرضه کند اما متاسفانه باید شاهد نگاهی مشابه باشیم.

رندر گلکسی اس 9

رندر گلکسی اس 9

حضور جک 3.5 میلی متری صدا و بلندگوی تکی از دیگر مشخصاتی است که طراح این رندر در نظر داشته است. انتظار می رود گلکسی اس 9 و مدل پلاسش با مشخصات سخت افزاری برابر از جمله اگزینوس 9810 یا اسنپدراگون 845، حافظه رم 4 گیگابایتی برای گلکسی اس 9 و 6 گیگابایتی برای گلکسی اس 9+ و حداقل حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود.

اندازه نمایشگرها همان 5.8 و 6.2 اینچ باقی خواهد ماند اما به دلیل کاهش حاشیه تصویر می توان شاهد نسبت نمایشگر به بدنه حتی بهتر از گلکسی اس 8 بود. نظر شما چیست؟ درباره گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9+ چه حدس هایی می زنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

Age harr do model ro do roorbine mizad migoftan chera har do ro do doorbine zad kolan har karii kone hamishe enteghad hast

Peiman

طراحی دوربین دوگانه خیلیییی بهتر و زیباتر از دوربین دوگانه note8 .پشت گوشی واقعا زیباست مخصوصاً اینکه دیگه خبری از برآمدگی دوربین نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)