حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تغییر کند

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی

ممکن است هر شرکتی بنا به دیدی که به بازار دارد تصمیم به تغییر راهبرد در نامگذاری برای ارایه بهتر محصولاتش در بازار داشته باشد. الجی از آن دسته شرکت هایی است که در نام گذاری پرچمدار خود تغییر چندانی به وجود نیاورده است. این شرکت را می توان از اولین تولیدکننده های اندرویدی دانست که پیشوند مخصوص موبایل های اندرویدی خود را حذف کرد. این پیشوند که Optimus نام داشت با ارایه الجی جی 2 حذف شد و از آن به بعد تا الجی جی 6 هر چقدر شاهد تغییر راهبرد در طراحی پرچمدارهای الجی بودیم اما تغییر نامی ندیدیم. حالا اما گزارش می رسد که شاید الجی بخواهد برای نام رسمی الجی جی 7 (LG G7) تصمیمی متفاوت بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

در لو رفتن افسانه ای اسامی تمام پرچمدارهای 2018 که با چیپست اسنپدراگون 845 ارایه می شوند نام پرچمدار 2018 الجی را LG G7 و LG G7+ دیدیم. طبق گزارشات رسیده از کره جنوبی و به ادعای Digital Daily گویا الجی تصمیم دارد تا در نام گذاری خود تغییری ایجاد کند. آن ها اعلام کرده اند که شماره گذاری مدل به صورت دو رقمی خواهد بود و شاید این دستگاه توسط نام جدیدی دوباره برندسازی خواهد شد، این ها گزینه های روی میز هستند.

می توان از دو دید به چنین تصمیم نگاه کرد. ابتدا اینکه اگر نام پرچمدارهای حاضر در بازار سال 2018 را ببینیم می توان به رقبای اصلی که الجی به آن ها توجه ویژه دارد اشاره کرد، برای مثال گلکسی اس 9، آیفون 10 (iPhone X)، اچ تی سی یو 12، هوآوی پی 20 یا میت 10 و …! حال نام پرچمدار الجی یعنی الجی جی 7 را به یاد بیاورید، این شاید در ذهن کاربرانی که اطلاع درستی از مقایسه آن ها نداشته باشند تداعی قدیمی بودن را بکند.

همچنین هیچ بعید نیست که الجی بخواهد سری G خود را همچون سری V به صورت دو رقمی نام گذاری کند، مثلا نام پرچمدار سال 2018 الجی را می توان LG G70 حدس زد! شاید این شرکت کره ای همچون حدف کردن گلکسی نوت 6 یا آیفون 9 و خیلی نمونه های دیگر، چند شماره را حذف کرده به شماره 10 برسد!

هیچ چیز هنوز به صورت رسمی مشخص نیست اما می دانیم که الجی جی 7 و الجی جی 7+ جایی اوسط اسفند امسال رسما معرفی خواهند شد و اولین موضوعی که مشخص می شود، نام آن هاست! نظر شما درباره این راهبرد احتمالی و جدید الجی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

شاید بخاطر بازخوردها و فروش پایین سری جی یه شک بده و اسمو عوض کنه و تبلیغ کنه که سری جدید با صفحه اولد هست

mTAAHAAm

بنظرم از وی 30 الجی داره متحول می شه.
و این تغییر نامگذاری قطعا تاثیرگذاره.

mosayebso

ال جی اشتباه بزرگی میکنه
اولا که سری جی شناخته شده به عنوان پرچمدار گوشی های ال جی و چه طرفدارانش چه طرفداران برند های رقیب از اون اگاهی دارن
دوما برند جدیدی رو بخواد بین مردم رونمایی کنه باید تبلیغات خیلی زیادی رو انجام بده که خودش باعث کاهش شدید سود فروش میشه
سوما ال جی باید بجای اینکه فکر رقابت با سامسونگ و اپل باشه یه محصول خوب و کم ایراد با تکلونوژی های نوین استفاده کنه نه سنسور تصویر ۲-۳ نسل قبل و سخت افزار نسل گذشته و تازه با کمال پررویی قیمتی خیلی نزدیک با گوشی هایی که سخت افزار و سنسور های بروز دارن
در اخر با توجه به گندی که ال جی به پیکسل ایکس ال زد و پر از ایرادات ریز و درشت بود اینده خوبی رو برای ال جی توی موبایل نمیبینم

Peiman

نوت هم به خاطر اینکه با سری s شمارش یکی بشه همچین کاری کرد که خوش یمن نبود متاسفانه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)