حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون پرفروش ترین محصول فناوری در سال 2017 با اختلاف فراوان نسبت به رقبا

شکی در این نیست که آیفون موفق ترین و پرفروش ترین محصول فناوری است، چه در سالی که گذشت که از زمانی که عرضه شده است! امروز اما گزارشی شگفت انگیز با آمار و ارقام میزان فروش محصولات فناوری در سال 2017 منتشر شده که اطلاعات جالبی در آن وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پرفروش ترین محصول فناوری در سال 2017 را با هم بشناسیم و رقبای آن را بررسی کنیم.

پرفروش ترین محصول فناوری سال 2017

پرفروش ترین محصول فناوری سال 2017

اشتباه نکنید! ما درباره فروش یک برند صحبت نمی کنیم بلکه درباره فروش یک دسته محصول بررسی هایی انجام شده است. هر چند می توان به این آمار خرده گرفت چرا که “آیفون” خود محصولات زیادی را شامل می شود و بدون بررسی مدل به مدل (مثل گزینه های بعدی) نمی توان نظر درستی درباره مقایسه داد، یعنی مبنای درستی برای آن باید در نظر گرفت اما به هر روی این آمار خود خیره کننده است.

اپل توانسته در سال 2017 تعداد سرسام آور 233 میلیون دستگاه آیفون به فروش برساند که واقعا عالی است. سامسونگ با دو پرچمدار گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 توانسته تنها 33 میلیون فروش داشته باشد که واقعا عملکرد ضعیفی نسبت به فروش 80 میلیون عددی گلکسی اس 4 یا 60 میلیون عددی گلکسی اس 3 به تنهایی دارد.

در رتبه های بعدی جالب است که بلندگوی کوچک آمازون، ساعت هوشمند اپل که البته دوباره مدل بندی نشده است و در نهایت کنسول نینتندو سوییچ! این آمار توسط موسسه GBH Insights منتشر شده است. جالب است بدانید سال گذشته اپل مجموعا 211 میلیون آیفون به فروش رسانده که امسال رشد چشم گیر بیش از 10٪ را شاهد هستیم. اگر به متوسط قیمت محصولات حاضر در این لیست نگاه کنید بدون شک باید ایستاده اپل را تشویق کرد! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Faraz

این آمار اشتباس آیفون تمام مدل هاش رو جمع کرده شده اون تعداد ولی سامسونگ فقط دو مدل رو در نظر گرفته ….خبر خیلی بچگانه ای هست این خبر …. اگر برای سامسونگ هم مدل های میان رده رو حساب میکرد اصلا قابل مقایسه با این آمار نبود ….

Peiman

اپل واچ هم خیلی خوب فروخته . با اختلاف نسبت با اسمارت واچ های دیگه

mosayebso

واقعا انتظار خیلی بیشتری از سامسونگ داشتم
اگر این امار واقعی باشه فوق العاده ناامید کنندس
سامسونگ باید هرچه زودتر یه فکری بکنه

Pouya

یعنی توقع داشتی سامسونگ با خانواده اس 8 بتونه با فروش کل ایفون ها رقابت خوبی داشته باشه :/؟ فک کنم درست متوجه نشدی خبرو این مقایسه فروش کل گوشیای فروخته شده ی سامسونگ با کل گوشیای فروخته شده اپل یا پرچمداران 2017 سامسونگ با 2017 اپل نیس مقایسه اس 8 و اس 8 پلاس با ایفون ها توی 2017 عه یه بار دیگه متنو بخون اگه کل گوشای سامسونگ(میان رده هاش و پایین رده هاش) میومدن تو مقایسه سامسونگم خیلی حرف واسه گفتن داشت فروش aوj خیلی خوبه تازه جای نوتمد خالیه

Pouya

جانم!!!! ایفون با دو مدل از گوشیای سامسونگ عجب منطقی!:/

Peiman

???

mTAAHAAm

مقایسه کاملی نیست.

Mortazavi

دوستان عزیز گفته 2017

دیگه این جمله تمام آیفون های دنیا مقابل اس8 چیه؟

نیمه اول سال سامسونگ اس8 و پلاسش رو داشت و آیفون هم 7وپلاسش

نیمه دوم سال هم سامسونگ نوت8 رو داشت و اپل هم 8وپلاسش و البته x

اینجا مقایسه پرچمداران رو بررسی کرده و آیفون هم فقط پرچمدار میزنه

Pouya

نه مرتضوی جان متوجه نشدی وقتی میگه ایفون شامل تمام مدل ایفون های فروخته شده میشه ولی برای سامسونگ گفته اس 8 و اس 8 پلاس

Pouya

عه راست میگین نوت 8 بود من اشتباه دیدم 🙂

Faraz

Samsung model haye ziyadi dare tarafdarash haghe entekhab ziyadi daran age mese apple faghat hamoon chand ta model ro dasht va tarafdar ham majboor boodan be kharide oona in amar dorost bood vali alan tarafdaraye samsung modelaye mokhtalef kharidan mahdood be kharidan parcham dar naboodan be khatere in hast ke migam in amar eshtebas …

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)