حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی‌های A75 و A75s از شرکت Oppo با صفحه نمایش 6 اینچی و هوش مصنوعی معرفی شدند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، اسمارت‌فون، هوش مصنوعی

امروز شرکت اپو دو گوشی A75 و A75s را به طور رسمی معرفی کرد که تنها تفاوت آن‌ها در مقدار حافظه داخلی و رم است و از هوش مصنوعی بهره برده‌اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

در این دو گوشی جدید از صفحه نمایش 6 اینچی از نوع IPS با نسبت 18 به 9 و وضوح فول اچ‌دی پلاس استفاده شده است و لایه گوریلا گلس 5 هم برای محافظت از صفحه قرار گرفته است. پردازنده این دو گوشی MT6763T یا همان هلیو پی23 می‌باشد که یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 2.5 گیگاهرتز است و نسخه معمولی دارای سه گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه S دارای چهار گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

دوربین اصلی این دو دستگاه 16 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم 1.8 بوده و در جلو یک سنسور 20 مگاپیکسلی قرار دارد که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. هردو گوشی دو سیم کارت هستند و از حافظه میکرو اس دی پشتیبانی می‌کنند و همچنین جک 3.5 میلی متری به همراه درگاه یو اس بی Type-C در آن‌ها قرار دارد.

شرکت اپو از یک باتری 3200 میلی آمپری در این دستگاه‌ها استفاده کرده است و اندروید پیش‌فرض آن‌ها 7.1 می‌باشد. در حال حاضر این محصولات با قیمتی حدود 365 دلار و 400 دلار در حال فروش در تایوان هستند که انتظار می‌رود به زودی در تمام نقاط جهان در دسترس قرار گیرند.
نظر شما درمورد محصولات جدید شرکت اپو چیست؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فکر نمی‌کردم اینقدر پرفروش باشه این برند . به هر حال چین بازار خیلی بزرگی .

علی شیخ زاده

آدم متن و میخونه با خودش میگه کی اینو میخره همین که به قیمت میرسه پشیمون میشه

mTAAHAAm

تو ایران کم پیدا می شه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما حبیب‌پور