حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فیلم برداری 4K با صدای استریو روی آیفون X با استفاده از MikeME

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

برخی عادت های اپل را متوجه نمی شویم! اپل همیشه یکی از بهترین کیفیت عکاسی و فیلم برداری های موبایل را ارایه می کند و همواره در این زمینه پیشرو بوده است اما نکته سوال برانگیز اینجاست که هیچ آیفونی فیلم برداری با صدای استریو انجام نمی دهد، بله! حتی آیفون X هم با وجود فیلم برداری 4K به نرخ 60 فریم بر ثانیه و FHD به نرخ 240 فریم بر ثانیه که فعلا در صنعت موبایل بدون رقیب است اما هنوز صدای استریو ندارد! اگر دوست دارید فیلم برداری 4K با صدای استریو روی آیفون X داشته باشید می خواهیم امشب شما را با میکروفون خارجی به اسم MikeME آشنا کنیم که این توانایی را به آیفون شما اضافه خواهد کرد اما به قیمتی! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برای فیلم برداری با دوربین های مستقل یا به اصطلاح حرفه ای می توانید خیلی کارهای جانبی انجام دهید و کیفیت کار خود را ارتقا دهید یا بسته به محیطی که فیلم برداری دارید، نیازهای خود را برطرف کنید. در دنیای موبایل لوازم جانبی برای فیلم برداری وجود دارد اما تعداد بسیار کمی که بیشتر در زمینه تصویربرداری ارایه شده اند. بحث صدابرداری موضوع مهمی است که در فیلم برداری موبایلی عموما مشکل وجود دارد و تمام این مشکلات را کنار بگذاریم باید به استریو نبودن صدای ضبط شده توسط آیفون ها نیز اشاره کنیم.
میکرفون MikeME می تواد در این زمینه به شما کمک کند. این میکروفون به صورت بی سیم به آیفون شما متصل می شود و صدا را با کیفیت با به صورت همزمان روی ویدیو ثبت شده توسط موبایل شما هماهنگ می کند! تفاوت حضور و عدم حضور این میکروفون را در ویدیویی که با هم دیدیم به وضوح می توان دید.
اگر درباره قیمت بپرسید باید حدود قیمت 499 دلار را برای آن به شما بگوییم که قطعا برای ابزار جانبی موبایل گران است. این میکروفون به صورت داخلی یک حافظه 16 گیگابایت به همراه باتری 920 میلی آمپری دارد که برای حدودا 3.5 ساعت ضبط می تواند همپای شما باشد.
نظر شما درباره این ابزارجانبی صدابرداری برای آیفون چیست؟ فکر می کنید بتوانید با آن فیلم برداری 4K با صدای استریو روی آیفون X داشته باشید؟
اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

خیلی واضح بود.

Peiman

کلا آیفون ها کیفیت ضبط صدای خوبی ندارند موقع فیلم برداری . حتی با اینکه سه تا میکروفون دارن . در مقایسه با گوشی های دیگه انگار صداشون از ته چاه میاد . اینو طبق مقایسه‌ های موجود میگم

mTAAHAAm

وافعا در این زمینه HTC خیلی موفق عمل کرده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)