حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا چیپست اسنپدراگون 845 برای کروم بوک ها نیز استفاده خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | سخت‌افزار

حتما به یاد دارید که دو هفته پیش در ترنجی خواندیم لپتاپ هایی با چیپست اسنپدراگون 835 ارایه شدنداین خبر بیش از اینکه از باب معرفی دو محصول ذکر شده اهمیت داشته باشد از باب ورود کوالکام به بازار کامپیوترهای شخصی اهمیت داشت. این یک زنگ خطر بزرگ برای اینتل است و حالا خبری دیگر نشان می دهد که لپتاپ های ارزان قیمت کروم بوک نیز می توانند در اندیشه کوچ به چیپست های کوالکام باشند. جالب اینکه بدانید احتمالا چیپست اسنپدراگون 845 برای کروم بوک ها نیز استفاده خواهد شد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

کروم بوک

کروم بوک

کروم بوک ها محصولاتی نسبتا ارزان هستند که عموما در زمینه مصارف آموزشی که نیاز به تعدادی زیاد از کامپیوترهای شخصی است به خوبی خود را جا انداخته اند. این محصولات کاربری عمومی وبگردی، ویرایش و دیدن فایل های اداری و البته حالا به لطف پیشتیبانی از گوگل پلی استور نرم افزارهای اندروید را نیز اجرا می کنند. شاید سهم کروم بوک ها از بازار کامپیوترهای شخصی خیلی زیاد نباشد اما رقم قابل توجهی از این دستگاه ها تولید می شود. حالا خبر می رسد که شاید اینتل در این بخش نیز بازار خود را در معرض خطر ببیند.

به گفته بخشی از توسعه دهنده های XDA بنیاد کرومیوم احتمالا کروم بوک ها نیز از ایدئولوژی کامپیوترهای شخصی همیشه متصل استقبال کنند. برخی از آن ها درباره بردی به نام chezea صحبت می کنند و برخی دیگر chezea را به عنوان یک طرح برای برد مرجع دستگاه های استفاده کننده از چیپست اسنپدراگون 845 عنوان می کنند.

عمر باتری بیش از 25 ساعت!

این بدان معناست که احتمالا چیپست اسنپدراگون 845 برای کروم بوک ها نیز استفاده خواهد شد و این چیپست که به مصرف بسیار بهینه انرژی و دمای پایین مشهور است می تواند یک دید کاملا جدید نسبت به دستگاه های قابل حمل در دسته بندی کامپیوترهای شخصی ارایه کند. در حال حاضر تولیدکننده های کامپیوترهای شخصی ویندوز 10 وعده عمر باتری 25 ساعتی را با استفاده از چیپست اسنپدراگون 835 داده اند پس لحظه ای تصور کنید که سیستم عامل سبک تری مثل کروم بوک می تواند چه عملکردی با چیپست اسنپدراگون 845 داشته باشد.

نظر شما چیست؟ بازار اینتل در خطر است؟ آیا چیپست اسنپدراگون 845 می تواند برای کروم بوک ها مناسب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قراره بازم در انحصار سامسونگ باشه این چیپست؟؟؟

mTAAHAAm

احتمال اینکه اولین گوشی موبایل 5g گوشی چینی باشه زیاده و در ایران هم شاید اولین اپراتور ارایه دهنده ایرانسل باشه

mTAAHAAm

عذر مبخوام اشتباه شده

mTAAHAAm

25 ساعت عمر باتری عالیه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)