حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاربران اپل آیفون X تقریباً به صورت کامل از دستگاه راضی هستند؛ سه مزیت اصلی را بشناسید

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، اخبار

شرکت اپل بعد از ده سال ظاهر اصلی اسمارت‌فون‌های خودش را تغییر داد و دستگاهی با رونمایی کرد که برای اولین بار در سابقه این شرکت کمترین حاشیه را داشت و به قول معروف تمام صفحه بود. اپل آیفون X (که ده خوانده می‌شود) برای تغییرات مجبور بود روند‌های قبلی را به صورت کامل عوض کند. در ادامه همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در این دستگاه شاهد هستیم حذف دکمه‌ای است که مدت‌ها به آن عادت کرده بودیم. مدتی شایعه شده بود که شاید اپل بخواهد برای اولین بار سنسور اثرانگشت خودش را به زیر صفحه نمایش ببرد اما این اتفاق نیفتاد و شاید این بودیم که اپل آن را به صورت کامل حذف کرد و به سراغ راه حلی بیومتریک رفت. فرایند جدید اپل تحت عنوان Face ID شناخته می‌شود که توسط کیت دوربین TrueDepth حاصل شده و در بالای دستگاه در قسمتی به نام ناچ قرار گرفته است.

به صورت خلاصه اگر بخواهیم نگاهی داشته باشیم، کاربران با دستگاهی رو به رو هستیم که در یک اندازه عرضه شده است و مدل پلاس ندارد اما دارای صفحه‌نمایش بزرگی بوده که به راحتی تمامی کاربران نسخه‌های قبلی پلاس را به خود جلب خواهد کرد. کمتر از دو ماه است که این دستگاه به صورت کامل در بازار ها عرضه شده است و با در نظر گرفتن قیمت هزار دلاری آن شاید با خود بگویید که بازار به سختی آن را قبول خواهد کرد اما در بررسی‌های انجام شده توسط سازمان‌هایی چون Strategy Analyst رتبه این دستگاه ۴.۶ از ۵ قرار دارد و این یعنی عالی !

کاربران سه دلیل اصلی را برای رضایت کامل از دستگاه اعلام کرده‌اند. قابلیت Animoji، سخت افزار حرفه‌ای و قرار گرفتن OIS، نمایشگر OLED عالی به علاوه این که طول عمر باتری برای بسیاری از کاربران خوشآیند شده است. چنین رتبه بندی‌هایی نشان می‌دهد که در پایان یک سه  ماهه باید منتظر آمار و ارقام بسیار خوبی از سمت اپل باشیم.

نظر شما چیست؟ اگر شما یکی از کاربران آیفون تن هستید، چه دلایل محکمی برای پیشنهاد به دیگران دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

همه چیزش عالیه جز قیمتش واسه ما ایرانی ها که سر گردنه تشریف داریم

Milad7

King Of Kings ?

mTAAHAAm

با این پولی که میدن باید هم راضی باشن.

Peiman

من بزرگترین ایرادم نسبت به این گوشی دوربین بیرون زده اس که تو رنگ مشکی خیلی معلومه

mTAAHAAm

واقعا چرا؟این مشکل برای خیلی از برندهای کمتر مطرح حل شده.

Mortazavi

من شخصاً حس خیلی خیلی خوبی نسبت بهش دارم البته بخاطر قیمت بالاش هیچ وقت بهش فکر نمی‌کنم ولی تو اروپا و آمریکا انقدر قیمتش نسبت به همرده هاش بالا نیست و در عوض یه گوشی متفاوت وپرمیوم برای قشر عام مردم هست

mTAAHAAm

اگه در ایران نمایندکی رسمی داشت چه بسا قیمتش بهتر می شد.

mTAAHAAm

کلا خرید پرچمدار روز کمتر نارضایتی میاره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....