حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت پایش دسترسی برنامه به گلکسی اس 8 نیز اضافه شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ

دسترسی برنامه ها یکی از مهم ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشت. هر چند برنامه ها پیش از ورود به فروشگاه های نرم افزاری رسمی مورد بررسی قرار می گیرند اما همیشه راهی برای فرار وجود دارد و باید همیشه هوشیار باشید. گلکسی نوت 8 همراه با قابلیت پایش دسترسی برنامه های به صورت زنده ارایه شد و حالا در آخرین بتای اندروید 8 برای گلکسی اس 8 شاهد عرضه این قابلیت برای آن هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این باره بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که دیروز صدرا گفت، اگر هنوز هم از من پرسیده شود که استاد ترفند‌های نرم افزاری بر روی اسمارت فون چه شرکتی خواهد بود، بلاشک نام سامسونگ را خواهم آورد! قابلیت نام گذاری اسکرین شات بر اساس محیطی که اسکرین شان از آن ثبت شده است را دیروز دیدیم. این قابلیت جدیدی بود اما امروز خبر از اضافه شدن قابلیتی که قبلا روی گلکسی نوت 8 ارایه شده، به گلکسی اس 8 خبر ساز شده است.

دسترسی برنامه ها

دسترسی برنامه ها

همانطور که تصویر بالا می بینید گلکسی اس 8 با استفاده از قابلیت پایش دسترسی برنامه ها از این به بعد قادر خواهد بود به محض استفاده از دسترسی به خصوصی در پس زمینه توسط برنامه، به شما نوتیفیکیشن بدهد. همچنین شما می توانید به صورت ویژه تاریخچه استفاده از دسترسی های مختلف توسط هر برنامه را ببینید. همچنین قارد خواهید بود که اگر دسترسی مربوطه را نالازم می دانید آن را همینجا از برنامه بگیرید.

نظر شما درباره این قابلیت جدید رابط کاربری سامسونگ چیست؟ به نظر می رسد این قابلیت آنقدر خوب هست که باید به اندروید خام بیاید تا همه کاربران اندروید از آن بهره ببرند، اینطور نیست؟ این قابلیت در حال حاضر برای نسخه آزمایشی اندروید 8 گلگسی اس 8 در دسترس است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

لازم بود

Peiman

سامسونگ تو بخش نرم افزار این دوسال فوق‌العاده عملکرده . از یه سیستم عامل کارتونی هنگی مزخرف به این رسیده

Mortazavi

خیلی خیلی خیلی عالیه

به نظرم انقدر خوب هست که کسی فقط بخاطر همین قابلیت بره سراغ سامسونگ

علی شیخ زاده

بسیار عالی من عاشق رابط پر امکانات سامسونگ و هواویم

علی شیخ زاده

بعضی از امکانات یادمه اول برند ها وارد اندروید کذدن و در نسخه های بعدی ب صورت پیشفرض وارد اندروید خالص شد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)