حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش عمر باتری گوشی موبایل در سال 2017

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | مقایسه از هر نوع

زندگی بهتر است وقتی بیشتر زندگی کنی! شاید لزوما معتقد به این صحبت نباشم اما در بحث باتری موبایل کاملا صادق است! عمر گوشی موبایل ما واقعا فاکتور مهمی است که همیشه آرزو داریم کمی بیشتر بتواند همپای ما دوام بیاورد اما عموما چنین انتظاری خیلی خوب برآورده نمی شود، به هر حال برخی کاربرات پرتوقع هستند. اگر شما هم از کاربرانی هستید که عمر باتری گوشی موبایل برای شما اهمیت ویژه ای دارد بد نیست این مطلب را بخوانید، با ترنجی همراه باشید.

بهترین عمر باتری موبایل

بهترین عمر باتری موبایل

در لیست بالا که توسط وب سایت PhoneArena و بر اساس آزمایش های آن ها تهیه شده است می توان بهترین عمر باتری گوشی های موبایل سال 2017 را دید. در این بین اگر از دستگاه های خاص تر مثل گلکسی S8 Active و بلک بری کیوان فاکتور بگیریم می توان گفت بهترین عمر باتری گوشی موبایل سال 2017 از نظر PhoneArena آیفون 8 پلاس است! پس از آن الجی وی 30 و شیائومی mi 6 در رتبه های دوم و سوم قرار می گیرند. شما می توانید لیست بهترین عمر باتری موبایل سال 2017 را از نگاه Gsmarena نیز بررسی کنید.

بهترین عمر باتری موبایل

بهترین عمر باتری موبایل

بهترین عمر باتری موبایل

بهترین عمر باتری موبایل

اما نگاه جالب Phonearena به مبحث باتری را می توان در بررسی میانگین عمر باتری موبایل های سال 2017 با همین مقدار در سال 2016 و سال 2015 دید. جالب است بدانید میانگی عمر باتری گوشی موبایل در سال 2017 از نگاه فون آرنا برابر 8 ساعت و 53 دقیقه است. این مقدار برای سال 2016 برابر 7 ساعت و 3 دقیقه و برای سال 2015 برابر 7 ساعت و پنج دقیقه است! بدین صورت می توان دید که پیشرفت یک ساعت و 50 دقیقه ای در عمر باتری گوشی های موبایل سال 2017 نسبت به سال 2016 افزایش عمر باتری حدود 25٪ را نشان می دهد. این در حالی است که سال 2016 نسبت به سال 2015 نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه افت ناچیزی را نیز تجربه کرده است.

افزایش عمر باتری حدود 25٪

همچنین در زمینه شارژ سریع نیز پایگاه داده جالبی منتشر کرده اند که مقایسه آن برای 3 سال متفاوت می تواند جالب باشد.

شارژ سریع موبایل

شارژ سریع موبایل

شارژ سریع موبایل

شارژ سریع موبایل

شارژ سریع موبایل

نظر شما درباره عملکرد شرکت های تولیدکننده موبایل در زمینه عمر باتری و سرعت شارژ چیست؟ آیا از عملکرد عمر باتری گوشی خود راضی هستید؟ سرعت شارژ شدن برای شما فاکتور با اهمیت تری است یا عمر باتری؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MOAZEZ

بستگی به برند داره انتخاب این دو مورد. تو هرکدوم سامسونگ موفق تر باشه اون مهمه

Mortazavi

:))))))))))))))))

Peiman

به نظرم باید در تناسب باشند . خوب نیست که عمر باتری خیلی خوب باشه ولی یه عمر وایسی تا شارژ بشه

erfan49

mate 10 lite و mate 10 و mate 10 pro در این لیست قرار ندارند عجیبه

علی شیخ زاده

بهترین عملکرد رو میت ۱۰ پرو داره که تو این لیست نیست

Mortazavi

خوب قطعاً مبحث اصلی طول عمر باتری هست ولی سرعت شارژ هم کمک زیادی میکنه البته اگه به باتری آسیب نرسونه

alex

من سه گوشیه ال جی وی 10 و 20 و 30 رو با هم مقایسه کردم یه تناسب خیلی جالبی داشتن البته دلیل مقایسم یکی این بود که تصویر مطلب ال جی وی 20 بود و دوما گوشی مورد علاقم وی 20 هستش بگذریم شما بیاید سرعت شارژ شدن وی 10 با عمر باتریشو با هم مقایسه کنید همینطور برای ال جی وی 20 و وی 30 حالا من کاری به ظرفیت باتری و بهینه سازی های نرافزاری ندارم ولی خداییش تناسب خوبی دارن هر چند از سال 2015 به بالا تر دیگه نیازی به این پیدا نمی کنید که شارژر رو همراه خودتون حمل کنید(هر چند الان دیگه پاور بانک ها کار رو راحت کردن البته اگه کسی با حملش مشکلی نداشته باشه) ولی قانع کننده هستش به این ترتیب که گوشیه شما اگه زود باتریش خالی شد زودم پر میشه خیلی جالبه نمی دونم ال جی خودش به عمد این کارو کرده یا نه ولی اگه غیر عمد بوده واقعا منطقی و قانع کننده هستش.کشف جالبی بود خخخخ

mTAAHAAm

سری های وی قبلی که افتضاح بود. ظاهراً v30 خیلی خوب شده.حتی گفتهشده از نوت 8 هم بهتره

mTAAHAAm

افزایش تدریجی بوده ولی تحول لازمه.
مثلا استفاده از عناصر و ترکیبات دیگری و یا ورود تکنولوژی نانو به این حوزه.

Men

زنده با الجی وی 30

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)