حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 نوکیا 6 به صورت آزمایشی عرضه شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، نوکیا

نوکیا همانند اکثر شرکت های اندرویدی پیش از ارایه نسخه نهایی آپدیت سیستم عامل برای موبایل های اندرویدی خود تصمیم به ارایه نسخه آزمایشی آن گرفته است. این بار پس از نوکیا 5 و نوکیا 3 نوبت به آپدیت اندروید 8 نوکیا 6 است که به صورت آزمایشی در اختیار علاقه مندان قرار بگیرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این خبر داشته باشیم.

آپدیت اندروید 8 نوکیا 6

آپدیت اندروید 8 نوکیا 6

آپدیت اندروید 8 نوکیا 6 در حال حاضر مرحله آزمایشی را پیش رو دارد و فقط کاربرانی که با آگاهی قبلی علاقه مند وارد شدن به آن هستند می توانند از طریق لینک زیر اعلام آمادگی کنند تا آپدیت آزمایشی اندروید 8 را برای دستگاه خود دریافت کنند.

دانلود اندروید 8 برای نوکیا 6 به صورت آزمایشی

از آنجا که نوکیا 6 همانند دیگر موبایل های اندرویدی جدید این شرکت فنلاندی بسیار نزدیک به اندروید خام هستند انتظار تغییر ویژه ای به جز تغییرات مورد انتظار اندروید 8 را نداریم. از جمله این بهبودها می توان به مدیریت نوتیفیکیشن ها، تصویر در تصویر برای پخش ویدیو، نقطه اعلانیه روی آیکون برنامه ها و بهبودهای دیگر اشاره کرد.

شما نوکیا 6 دارید؟ آیا علاقه مند وارد شدن به برنامه آزمایشی آپدیت اندروید 8 آن هستید؟ اگر دستگاه خود را آپدیت کردید تجربه کاربری خود را با ما و کاربران ترنجی در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اگر اشتباه نکنم همین چند وقت پیش تست مقاومت جری هم رو این گوشی انجام شد

mTAAHAAm

گوشی خوبیه.بخصوص از نظر مقاومت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)