حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite کمی بالاتر از متوسط است

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | هواوی

هوآوی در خانواده میت 10 چهار عضو معرفی کرده است که یکی از آن ها میان رده است. میت 10 لایت قرار است دستگاهی بسیار ترندی باشد، نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 و دو دوربین دوگانه برای دوربین اصلی و سلفی تلاش دارد تا در رده میانه توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند. یکی از سوال های مهم پیرامون گوشی های میان رده عمر باتری آن هاست پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite را با هم بررسی کنیم.

عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite

عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite

باتری هوآوی Mate 10 Lite به حجم 3340 میلی آمپر ارایه شده است که با توجه به ضخمات 7.5 میلی متری و وزن 164 گرمی این موبایل 5.9 اینچی باید گفت هوآوی در جای دهی آن درون دستگاه بسیار خوب عمل کرده است اما سوالی که وجود دارد این است که آیا این باتری می تواند همانند نمونه هایی با همین حجم در برندهای دیگر عمل کند؟

همانطور که در تست باتری Gsmarena مشاهده می کنید مجموع امتیاز عمر باتری هوآوی Mate 10 Lite برابر 76 ساعت است. این بدان معناست که اگر شما روزانه 1 ساعت مکالمه روی شبکه 3G، یک ساعت وبگردی روی وای فای و یک ساعت تماشای ویدیو داشته باشید تا 76 ساعت می توانید از آن استفاده کنید، یعنی 4 ساعت بیشتر از 3 روز!

عمر باتری هوآوی Mate 10 lite برای وبگردی برابر 8 ساعت و 50 دقیقه است که خوب نیست. تماشای ویدیو کمی کمتر از 10.5 ساعت است و مکالمه را می توان تقریبا 20 ساعت دانست. به صورت کلی می توان گفت با توجه به چیپست 16 نانومتری کایرین 659 (Kirin 659) و نمایشگر FHD+ به اندازه 5.9 اینچ این دستگاه عملکرد متوسطی را شاهد هستیم.

آنباکسینگ هوآوی Mate 10 Lite

آنباکسینگ هوآوی Mate 10 Lite

همانطور که در آنباکسینگ این دستگاه در ترنجی دیدید، شارژر هوآوی Mate 10 Lite با مشخصات 2 آمپر و 5 ولت عرضه شده است که یک شارژر 10 واتی به شمار می رود. این شارژر می تواند در مدت 30 دقیقه تا 33٪ باتری 3340 میلی آمپری را شارژ کند که قابل قبول است.

نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Hrkhk

سلام دوستان… ببخشید اینجا می پرسم… برا یه مدت یه گوشی میانرده میخوام بگیرم… Mate 10 lite و honor 8 و nova 2 plus و … گزینه های زیادی هست… به نظرتون کدوم یکیش بهتره؟ میانرده بگیرم یا پرچمدارهای سال قبل مثل htc 10 و p9 و…
صفحه نمایش و دوربین و کیفیت صدا مهمه فقط… سخت افزار مهم نیست… اگه از برندی دیگه هم میشناسین معرفی کنین… مرسی

Hrkhk

ممنون از پاسختون آقای عطایی… گزینه ای دیگه پیشنهاد ندارین؟

Peiman

عمر باتری متوسط . اما چیزی که مشخصه با توجه به ظرفیت باتری اینه که میشه عمر باتری رو با بهبود های نرم افزاری افزایش داد

NOVA

با سلام عرض ادب دوستان یک سوال داشتم ممنون میشم جوابم بدید. به نظر شما به صورت کلی honor 7x ارزش خرید بالاتری داره یا mate 10 lite؟

R.gh

سلام.سوالی داشتم.پاسخ بدیدممنون میشم.
اگه یکبار گوشی mate10 liteرا اشتباهی‌با شارژر s7 edgeشارژ بشه،آیا مشکلی پیش میاد برای گوشی برای همون یکبار؟هردو شارژر هم ۵ولت و ۲ آمپر هست.خیلی کلافه شدم چون یکبار این اشتباه رخ داده برای یه گوشی قدیمی تر کلا گوشی خراب شد،میخواستم بدونم به نظرتون با یکبار خراب میشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)