حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکس هوآوی Mate 10 Lite

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، فارسی تک، هواوی

هوآوی در خانواده Mate 10 چهار عضو معرفی کرد که یکی از آن ها با دیگران تفاوتی بزرگ دارد و آن چیزی نیست جز Mate 10 Lite! همانطور که از اسمش پیداست این دستگاه قرار است میان رده ای باشد که با نام Mate 10 کمی بلندپردازی کند. میت 10 لایت با دو ترند روز در رده میانه عرضه شده که یکی از آن ها خیلی جذاب به نظر می رسد! 4 دوربین برای میت 10 لایت و نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 می تواند مواردی باشد که این میان رده را به صورت ویژه از دیگر رقبا جدا کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آنباکس هوآوی Mate 10 Lite را با هم ببینیم.

 

از جذابیت های هوآوی Mate 10 Lite که بگذریم می رسیم به جعبه گشایی یا همان آنباکسینگ آن. اینجا هدف این است که بدانیم هنگام خرید چه لوازمی در جعبه دستگاه ارایه می شود و آیا در مقایسه با رقبا می تواند بسته خوبی باشد یا خیر؟

در جعبه هوآوی Mate 10 Lite یک هندزفری ساده بدون دکمه های تنظیم حجم صدا وجود دارد که با کیفیتی پایین تر نسبت به هندزفری Nova 2 Plus یا Honor 9 عرضه می شود. شارژر 10 واتی (2 آمپر و 5 ولت) آن از نوع شارژ سریع جدید نیست و جز نسل اول شارژ سریع به شمار می رود.

همچنین این میان رده هوآوی بر خلاف دیگر میان رده های جذاب این شرکت چینی با پورت Micro USB 2.0 عرضه شده که کمی برای ما عجیب بود. نظر شما درباره این میان رده هوآوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

یکی از سیاست هایی که در مورد شرکت های چینی مخصوصا هواوی رو دوست دارم وجود گارد در جعبه گوشی

mTAAHAAm

فعلا گرونه

mTAAHAAm

بنظرمQ6 ال‌جی از این گوشی بهتره

Mortazavi

Hashiehash kheyliam kam nist

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)