حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از ظاهر گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس چه انتظاری دارید؟ به این تصویر دقت کنید

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ، شایعات، کانسپت

فعلا اوضاع رونمایی از اسمارت‌فون جدید پرچمدار کمی ارام شده است و البته این ارامی به معنای آرامش قبل از طوفان خواهد بود! همانطوری که منتظرش هستید، سامسونگ بزودی قرار است وارد سری ۹ از خانواده خودش شود و رونمایی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را رقم بزند. آیا این دستگاه می‌توانند همانند سال جاری به عنوان یکی از طراحی‌های برتر قلمداد شوند؟ در ادامه همراه باشید.

برای امسال ما منتظر دو قابلیت اساسی از سوی سامسونگ هستیم. اولین قابلیتی که فکرش را می‌کردیم که شاید اپل رونمایی کند، به ثمر ننشست اما به نظر می‌رسد فناوری ادغام سنسور اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش به مراحل آخر تولید انبوه رسیده است و بزودی شاهد رونمایی از اولین دستگاه تجاری در این زمینه هستیم. پس شاید سامسونگ بتواند برای گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس این را در نظر داشته باشد اما اگر بخواهیم بدبینانه نگاه کنیم، فعلا سنسور اثرانگشت در پشت دستگاه راهکار جالبی به نظر می‌رسد.

دومین قابلیتی که به احتمال زیاد در دستگاه‌های آتی نهادینه خواهد شد، بحث وجود دو دوربین است. سامسونگ در گلکسی نوت ۸ این را امتحان کرد و فکر می‌کنم نتیجه خوبی را نیز گرفت در نتیجه دستگاه‌های آتی شرکت می‌توانند دارای دو دوربین باشد اما سامسونگ به نظر می‌رسد برای این که بتواند قابلیت‌های خاصی را برای پلاس در نظر بگیرد، بحث دو دوربین را صرفا معطوف به این دستگاه کند.

انتظار داریم گلکسی اس ۹ با صفحه‌نمایش ۵.۸ اینچی از نوع  Super AMOLED همراه با پردازنده  Snapdragon 845 در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم رونمایی شود. MWC 2018 در بارسلون، هدف اصلی ما خواهد بود. رندر منتشر شده را ببینید:

دستگاه بالایی گلکسی اس ۹ است و دستگاه پایینی اس ۹ پلاس ؛ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad ka

اسنپ845سامسونگ که فقط برای امریکا است بهتر بیشتر اگزینوس بررسی شود .
ولی بخدا تجربه چند ساله رو میگم نه کارین نه اگزینوس. مدیا تک هیچ کدام در حد کوالکام نیستند . بحث چیپست اپل فرق میکنه.امیدوارم دستگاه خوبی باشه s9 نوت8 دستگاه خوبی هست.

Ahmad ka

به نظر میرسه بلای پلاس باشه.

mosayebso

اونطور ک از اسلاید های کوالکوم توی مراسم معرفی ۸۴۵ توی شبکه ویبو گذاشته شده اینطور بنظر میاد ک سامسونگ ۳ظرفیت ۶۴-۱۲۸-۲۵۶ گیگابایت و رم های ۴-۶-۸ گیگابایت رو برای هردوسری معمولی و پلاس درنظر گرفته
و دریچه دیافراگم دوربین هم همون ۱.۵ هست و ۱.۴ نیست

siavash-t

سلام. دو تا مشخصات احتمالی برای این گوشی ها گفته شده که یکی از اونها دو دوربینه بودن گوشی نسخه پلاسه. یعنی نسخه عادی انگار این ویژگی رو نداره. دوم اینکه چیزی که حتی از گزینه اول شما محتمل تره، وجود اسپیکر استریو هستش که انگار قراره با همکاری شرکت AKG تولید بشه. به نظر من که این دو تا محتمل تر هستند.

Mortazavi

عجب غولی بشه اس۹ با اسپیکر استریو

mTAAHAAm

محل بهتر حسگر اثرانگشت
ضخامت کمتر
نظم حسگرهای بالای صفحه نمایش
وجود نسخه‌ های مات

Mortazavi

این یعنی تکامل طراحی زیبای اس۸

البته من از کمتر کردن حاشیه اصلأ خوشم نیومد اونم نامتقارن و تو پایین صفحه

Peiman

امسال دیگه باید اسپیکراستریو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....