حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Honor 9 lite با 4 دوربین دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، هواوی

هوآوی Honor 9 یک دستگاه موفق بود که پرچمدار زیر برند Honor شرکت هوآوی به شمار می رفت. هر چند این دستگاه هنوز در بازار ما به خوبی عرضه نشده و نسل بعدی آن یعنی Honor View 10 چند روزی پیش معرفی شد اما حالا گویا آنر در حال برنامه ریزی نسخه لایت یا همین نسخه مینی این دستگاه است. هوآوی Honor 9 lite دستگاهی اقتصادی در رده میانه به شمار می رود که در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی آن خواهیم داشت.

همانطور که در تصویر بالا می بینید هوآوی Honor 9 Lite شبیه به آنر 7 ایکس شیشه ای شده به نظر می رسد. نمایشگر کم حاشیه که در جلوی این دستگاه دیده می شود به اندازه 5.65 اینچ، نسبت تصویر عریض 18:9 و رزلوشن FHD در نظر گرفته شده است که برای یک دستگاه در حدود قیمتی 200 دلار می تواند جذاب باشد. پنل این نمایشگر از نوع IPS است و احتمالا شبیه به تجربه ای باشد که در Mate 10 Lite و آنر 7 ایکس دیده ایم.

خبر خوب برای هوآوی Honor 9 Lite می تواند اندروید 8 باشد که در هنگام اخیر این دستگاه را با آخرین نسخه اندروید موجود به دست شما می رساند. این دستگاه در دو نسخه 4-64 و 3-32 گیگابایتی برای حافظه رم و داخلی عرضه خواهد شد. چیپستی که در این دستگاه قرار خواهد گرفت هنوز مشخص نیست اما بعید نیست که شاهد کایرین 659 (Kirin 659) باشیم، همان چیپستی که در میت 10 لایت و نوا 2 پلاس دیدیم.

در بخش دوربین هوآوی Honor 9 Lite می توان 4 دوربین را برای این دستگاه در نظر داشت. یک ترکیب دوربین دوگانه 2+13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی و دوربین اصلی که البته در برخی شایعات امکان استفاده از 20+2 مگاپیکسلی نیز ارایه شده است. فیلم برداری این دستگاه به دلیل محدودیت های چیپست تا رزلوشن FHD خواهد بود.

با ضخامت 7.6 میلی متری و باتری 2900 میلی آمپری که دوربین برجسته را نیز به ما می دهد می توان گفت هوآوی عمکلرد بدی نداشته است. درباره پورت ها نیز باید گفت جک 3.5 میلی متری صدا در کنار پورت micro USB 2.0 حضور خواهند داشت.

نظر شما درباره هوآوی Honor 9 Lite چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

پشت گوشی شبیه آیفون ۸ پلاسه . نظر مثبتی در مورد طراحیش دارم

Mortazavi

هر روز یه میانرده جدید از هوآوی
فک کنم میخان به تعداد مردم چین گوشی بزنن

mTAAHAAm

چقدر بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)