حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi A1 رسما عرضه شد

آپدیت اندروید 8 با تمام اینکه مدت زیادی از عرضه رسمی این سیستم عامل می گذرد هنوز آرزوی خیلی از کاربران اندروید است. شیائومی Mi A1 در چند نسخه تولید شده است، بازار چین آن را به نام Mi 5x می شناسند، یک نسخه Android One دارد و یک نسخه ساده. امروز خبری درباره ارایه آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi A1 منتشر شده است که البته بین نسخه Android One یا عادی آن تمایزی در خبر قائل نشده اند. در ادامه با ترنجی باشید تا درباره آپدیت اندروید 8 این دستگاه بیشتر بدانیم.

چند روز پیش در ترنجی خواندیم که شیائومی به دنبال افرادی برای تست بتای بروزرسانی اندروید اوریو گوشی می ای 1 (Mi A1) است و حالا شاهد ارایه این آپدیت به صورت آزمایشی هستیم. آپدیت اندروید 8 شیائومی Mi a1 با حجم 1104 مگابایت عرضه شده است که تقریبا همان اندروید خام را به دستگاه اضافه خواهد کرد، چرا که شیائومی برای این دستگاه به جز برنامه دوربین هیچ نرم افزار اختصاصی در نظر نگرفته است.

این شرکت چینی قول ارایه آپدیت پایدار اندروید 8 را برای mi a1 تا پیش از پایان سال میلادی جاری، یعنی کمتر از 3 هفته دیگر داده است. اگر شما شیائومی mi a1 دارید و دوست دارید که اندروید 8 را تست کنید باید وارد برنامه آزمایشی این آپدیت شوید و به گفته موج اول کاربرانی که این آپدیت را انجام داده اند حسگراثرانگشت کمی سریع تر شده اما قابلیت دو سیم کارت بدون نقص نیست.

نظر شما درباره عملکرد شیائومی در عرضه اندروید 8 برای mi A1 به صورت اختصاصی چیست؟ این در حالی است که هنوز پرچمدار اصلی این شرکت آپدیت اندروید 8 را دریافت نکرده است. فکر می کنید پروژه اندروید وان (Android One) چقدر می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

جدا از موضوع اصلی چقدر شبیه آیفون ۷ پلاسه. یک لحظه فکر کردم واقعا خودشه

siavash-t

سلام آقای عطایی. این گوشی تو ایران گیر میاد؟ چند قیمته؟

siavash-t

ممنون

abamir

سلام.من گوشی MiA1رو دارم ،چجوری میتونم به اندروید ۸ البته از طریق آنلاین آپدیت کنم.ممنون

abamir

چک کردم آپدیت موجود هست اما دانلود نمیشه هر کاری میکنم

abamir

سلام،برا من به اندروید ۸ آپدیت کردم،ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)