حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اچ تی سی U11 Life منتشر شد، همچنان عجیب

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

چند روز پیش عمر باتری اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) را با هم دیدیم. با تمام این که این دستگاه باتری بزرگ 3930 میلی آمپری داشت اما نتیجه باتری آن واقعا عجیب و غریب بود! امروز عمر باتری اچ تی سی U11 Life منتشر شده که هر چند شاید نتایج حتی بهتری نسبت به فبلت این شرکت تایوانی داشته باشد اما باز هم عجیب است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری اچ تی سی U11 Life را با هم بررسی کنیم.

عمر باتری اچ تی سی U11 Life

عمر باتری اچ تی سی U11 Life

عمر باتری اچ تی سی U11 Life با توجه به باتری 2300 میلی آمپری که 1630 میلی آمپر کمتر از یو 11 پلاس است، عملکرد خوبی در وبگردی ارایه کرده اما پخش ویدیو آن زیر هشت ساعت است که جالب نیست. این یعنی اگر یک فیلم 2 ساعته تماشا کنید تقریبا 25 درصد باتری شما مصرف خواهد شد! جالب اینکه حتی عمر باتری در مدت زمان مکالمه نیز بهتر است و در مجموع مدت زمان آماده به کار دستگاه نیز بالاتر از فبلت این شرکت است.

شارژر همراه اچ تی سی U11 Life یک شارژر عادی 2 آمپری یا 10 واتی است و می تواند در مدت نیم ساعت حدود 35٪ باتری را شارژ کند. بد نیست بدانید یو 11 لایف با پورت Type C عرضه شده است. هر چند شاید عمر باتری اچ تی سی U11 Life خیلی بد نباشد اما خیلی هم عالی نیست، به خصوص در رده قیمتی که قرار است موبایل هایی با عمر باتری خوب را داشته باشیم.

نظر شما درباره عمر باتری اچ تی سی U11 Life چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sir_HiraD

وتقعا شرمسارم که htc فقط یک گوشی فوق العاده داشت اونم Htc One M7 بعد از اون سال دیگه پیشرفت که نکرد هیچ پسرفتم کرد

Ali.v

سال 2015 گوشی M9 رو ارایه داد یه پسرفت به تمام معنا،چندماه بعد گوشی زیبای M9پلاس رو ارایه داد،بهتر بود ام9 پلاس رو همون اول میداد.
امسالم ماجرای U11 با U11+
تکرار شد.
htc دیگه تموم شده عمرش و دلیلش هم فقط خودشه.
متاسفم

mTAAHAAm

خوب نیست ولی خیلی هم بد نیست. به هر حال این یک گوشی میان رده است

Sajjad

در رایتای صحبتهای دوستمون باید بگم چرا مثل بچه آدم همون اول سال پرچمدار اصلیتو نمیدی بازلر با نقص کم
هرچند اعتماد مردم و جذابیتت اینقدر کم شده که سخته خریدنت اچ تی سی جان

Peiman

اون از طراحی عجیب قریبش اینم از عمر باتریش . واقعا قابل قبول نیست همچین عملکردی

SHAHAB_MSD

پس مطمئنا مشکل نرم‌افزاری هست دوتا گوشی با دو پردازنده ی مختلف و مشخصات مختلف تنها شباهت بینشون نرم افزار شونه که مطمئنا باعث کاهش باتری شده و با آپدیت حل میشه.

siavash-t

اچ تی سی اگه حتی از htc 10 هم شروع می کرد و پرچمدارش رو بهتر و رقابتی تر به بازار ارائه می کرد الان شرایطش کاملا فرق می کرد. اون موقع که من می خواستم گوشی بخرم ۳ تا پرچمدار تو بازار بود: htc 10، LG G5 و S7. من به خاطر چند تا برتری اج اون رو خریدم. اگه htc 10 صفحه نمایش بهتر و باتری بهتری داشت و ضد آب (البته اینم خیلی برام مهم نبود) هم بود، انتخاب خریدم حتما اچ تی سی ۱۰ بود. طراحی به مراتب بهتر و اسپیکر استریو چیزهایی بودند که منو برا خریدش ترغیب می کردند، ولی متاسفانه این ایرادها…

در ضمن واقعا خیلی خوشحال و خوش شانس بودم که جی ۵ رو نخریدم! هم ایرادات اولیه اش تو بررسی های ایرانی و خارجی و هم ایرادایی که بعدا ازش کشف شد…‌

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)