حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) با اج سنس (Edge Sense) و IP67 معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، برترین‌های ترنجی

اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) گوشی میان رده جدید اچ تی سی است که قابلیت هایی چند از پرچمدارهای سری اچ تی سی یو (HTC U) و یو 11 پلاس (HTC U+) را داراست. در حقیقت می توان گفت اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) یک میان رده لوکس به شمار می رود که در دو نسخه ارایه می شود، یک نسخه دارای رابط کاربری سنس (Sense) و یک نسخه دیگر با اندروید خام که به آن Android One عنوان می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) بیشتر آشنا شویم.

اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف

اجازه بدهید یک دید کلی نسبت به محصولات جدید اچ تی سی در خانواده اچ تی سی یو 11 (HTC U11) داشته باشیم. به ترتیب می توان گفت اچ تی سی یو 11 لایف، اچ تی سی یو و اچ تی سی یو 11 پلاس در رده بندی میان رده لوکس، پرچمدار و فبلت پرچمدار قرار می گیرند.

اچ تی سی یو 11 لایف (U11 Life) با قابلیت های خاص اچ تی سی یو 11 از جمله اج سنس (Edge Sense)‌ و مقاومت در برابر آب با گواهی IP67 ارایه شده است، مواردی که در میان رده های لوکس دیگر کمتر دیده می شود. اج سنس به این معنی که شما با فشردن لبه های دستگاه می توانید یک قابلیت خاص را فعال کنید. یک قابلیت خاص و البته شاید نه چندان مفید حذف جک 3.5 میلی متری صدا در این دستگاه نیز وجود دارد اما به لطف پورت Type C و هندزفری با کیفیت سازگار با این پورت می توانید کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشید.

نمایشگر 5.2 اینچی با رزلوشن FHD در نظر گرفته شده برای اچ تی سی یو 11 لایف واقعا حاشیه نمایشگر زیادی دارد، به خصوص در لبه پایین، به شکلی بعد از داک و ردیف اول آیکون ها تقریبا به میانه دستگاه می رسید!

چیپست در نظر گرفته شده برای اچ تی سی 11 لایف (HTC U11 Life) اسنپدراگون 630 است که عملکرد مناسبی را برای رده تولید شده در آن ارایه خواهد داد. حافظه داخلی و حافظه رم به ترتیب 32 و 3 گیگ عنوان شده است. البته احتمال یک مدل 64 و 4 گیگ برای ارایه جهانی در دسترس باشد. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای اچ تی سی یو 11 لایف اندروید 8 است اما در کمال تعجب مدل های امریکای شمالی با اندروید 7.1.1 عرضه می شود!

دوربین های در نظر گرفته شده برای اچ تی سی یو 11 لایف دو دوربین 16 مگاپیکسلی است که هر دو f/2.0 دارند و انتظار داریم کیفیت خوبی داشته باشند. برای قیمت 349 دلاری آن در بازار امریکا می توان گفت با این مشخصات قیمت مناسبی است. نظر شما چیست؟‌ آیا اچ تی سی توانسته است یک میان رده لوکس مناسب عرضه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خوبه بدک نیس مشخصاتشم خوبه

mega08

طراحی ب شدت ساده

Peiman

خدا وکیلی چ منظوری داشته با معرفی این گوشی. خیلی زشته و اصلا طراحی جالبی نداره . همین باعث میشه کسی سمتش نره

Pouya

تو طراحی رقابت خوبی با سونی داره 🙂 هر دو افتضاح

Saeed Mohammadipouya

ببند بابا یه تو خوبی یه اون صابون بچه هنگی

Pouya

خیلی نمک داری وقت کردی خودتو بتکون نمکات بریزه یکم 🙂 قشنگ تو کامنتت بو سوختگی اومد در ضمن اون رفیقت دیگه ازش خبری نیس ابروشو بردم دیگه روش نمیشه کامنت بزاره نه؟خخ

Phinkeralexis

بله خوبه

Sajad

به عنوان میان رده بد نیست ولی بعید میدونم کمکی به شرایط اچ تی سی بکنه. تو میان رده قیمت خیلی مهمه. نیازی نبود شیشه ای باشه.

Mortazavi

اگه حاشیه هاش کمتر بود میتونست بترکونه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)