حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکس اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life)

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید

یک هفته پیش بود که اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) را در کنار یو 11+ رسما معرفی کرد. این دستگاه در دسته میان رده های اقتصادی جای می گیرد و مشخصات جالبی را در رده میانه دارد که از پرچمداران به ارث برده است. برای توصیف راحت تر می توان گفت شبیه به سری گلکسی آ (Galaxy A) ساسمونگ است. امروز می خواهیم با هم آنباکس اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) را ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

[aparat id=”Icmt0″]

بسته بندی ساده ای و زیباییست است که پلاستیک پیچ شده است. مدت خیلی زیادی بود که بسته موبایلی را پلاستیک روی آن ندیده بودیم و نمی دانم چرا ضمیر ناخودآگاه طبیعت دوستم خطا می دهد که چرا آخر؟! جعبه را باز می کنیم و اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) آبی یاقوت کبود آن را می بینیم. دستگاه را کنار می گذاریم و به لوازم جانبی همراه آن می رسیم.

حتما می دانید که اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) جک 3.5 میلی متری هدفون ندارد … آ … اجازه بدهید لبه پایین اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) را به شما نشان بدهیم:

اچ تی سی یو 11 لایف

اچ تی سی یو 11 لایف

بله برای ما هم همینقدر عجیب بود! بسیار خوب به ادامه آنباکس می پردازیم. با عدم حضور جک 3.5 میلی متری خوشبختاه اچ تی سی سخاوت به خرج داده و یک هندزفری U Sonic با پورت Type-C برای اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) در جعبه آن قرار داده است.

شارژر Type-C با یک سر شارژر احتمالا معمولی نیز برای شارژ شدن این دستگاه در نظر گرفته شده است. نظر شما درباره اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) چیست؟ به عنوان یک میان رده لوکس چطور می بینیدش؟ بسته بندی و لوازم جانبی آن را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

طراحیش بد نیس

SHAHAB_MSD

طراحیش تقریبا شبی u play هستش زیباست

Morimf

حاشیه بالا و پایینش زیاده

amir shar

یا امامزاده حاشیه /: به سونی مرحوم گفته زرشک

Peiman

من که اصلا نمی تونم با طراحیش کنار بیام

Peiman

چقدر زشته پنل جلو . تماما حاشیس

REZA

با این همه حاشیه پایین میتونست جک هدفونن بزاره.ولی خوب از اونورم هنذفری یو سونیک گذاشت ،ولی بازم حاشیش یکم زیاده.باید تو عمل دید چطوره.

Sajad

به عنوان میان رده بد نیست. ولی کاش با این میزان حاشیه حداقل جک 3.5 رو حذف نمیکرد.

mTAAHAAm

من بین این گوشی و زنفون4 بعنوان گوشی دوم موندم.باتری زنفون فوق العادس ولی امکانات این بهتره.طراحی و قیمتشون نزدیک بهمه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)