حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی اس 9 لو رفتند، رنگ خاص امسال احتمالا بنفش است

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

اواسط آذر هستیم و تنها 3 ماه دیگر تا ارایه نهمین نسل از خانواده پرچمدار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس فاصله داریم. هر روزی که می گذرد شایعات بیشتری منتشر می شود و امروز نوبت به منابع سم موبایل است که حدس هایی درباره موضوعی که کمتر درباره آن صحبت کرده ایم داشته باشند! رنگ های گلکسی اس 9 موضوعی جذاب می تواند باشد پس در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره رنگ های گلکسی اس 9 بیشتر صحبت کنیم.

شایعاتی درباره گلکسی اس 8 وجود داشت که نشان می داد سامسونگ بخواهد یک رنگ بنفش روشن برای این دستگاه ارایه کند. این اتفاق در ارایه رسمی رخ نداد و هنوز هم در معرفی رنگ های پس از عرضه به واقعیت نپیوسته است، جدیدترین رنگ ارایه شده برای گلکسی اس 8 رنگ قرمز شرابی آن است. اما درباره گلکسی اس 9 چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

رنگ های گلکسی اس 9 چگونه انتخاب خواهند شد؟

گلکسی اس 9 احتمالا 3 رنگ اصلی طلایی، مشکی و آبی را داشته باشد. همانطور که می دانید مدت زیادی است سامسونگ با رنگ سفید قهر است (!) و عرضه محصولاتش در این رنگ یا موجود نیست یا محدود است. گلکسی اس 9 نیز احتمالا رنگ سفید نداشته باشد و اما سه رنگی که بالاتر ذکر شد به احتمال زیاد حتما برای آن در دسترس باشد. لازم به ذکر است که همانند پرچمدارهای سال 2017 یعنی گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 این دستگاه نیز با قاب جلویی مشکی برای همه رنگ ها ارایه خواهد شد.

رنگ خاص گلکسی اس 9 احتمالا بنفش باشد، رنگی که برای گلکسی اس 8 به بازار عرضه نشد شاید برای پرچمدار 2018 سامسونگ در دسترس باشد. انتظار می رود این رنگ بنفش خیلی روشن و براق نباشد بلکه همانند رنگ قرمز گلکسی اس 8 رنگی تیره باشد که ته مایه ای از رنگ اصلی را ارایه کند.

سامسونگ از آن دسته شرکت هایی است که در عرضه اصلی همه رنگ های محصول خود را ارایه نمی کند و به مرور زمان رنگ های خاص آن را با تمرکز ویژه ارایه می کند. نظر شما درباره رنگ بندی گلکسی اس 9 چیست؟ شما اهل خرید رنگ خاص هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قطعا بسیار زیبا خواهد بود

Sir_HiraD

مخصوص دولت روحانیه ???

Mostafa59

هرچند تا رنگ هم که بزنه باز هم مشکی وسوسه برانگیزه

mTAAHAAm

و کمیاب

Peiman

مشکی کمیاب؟؟؟؟

mTAAHAAm

باید دید رنگ پنل جلو و قاب پشت یکیه یا نه

Peiman

تو متن گفته شده پنل جلو در همه رنگها مشکیه ( خدارو شکر)

mTAAHAAm

بله.بهتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)