حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به طراحی هوآوی Honor 9

هوآوی در جهت رسیدن به هدف بزرگ اما نه چندان دست نایافتنی تصاحب جایگاه اول در تعداد فروش گوشی موبایل هوشمند و کنار زدن سامسونگ و اپل، تغییراتی بزرگ در راهبرد خود اعمال کرده است. یکی از این تغییرات که می تواند نظر کاربر را تا حد زیادی نسبت به پیوستن به خانواده هوآوی مساعد کند، طراحی دستگاه های این شرکت است. خوشبختانه پس از ارایه طراحی با کیفیت در رده پرچمدارهای هوآوی، حالا شاهد ارایه دستگاه هایی با طراحی دلچسب در بین دستگاه های میان رده آن ها هستیم. امروز و پیش از بررسی کامل هوآوی Honor 9 نگاهی خواهیم داشت به طراحی آن که می تواند برای شما جذاب باشد، البته پیش از دعوت شما به ادامه مطلب بد نیست بدانید Honor 9 بیش از این که یک میان رده باشد، پرچمدار زیربرند Honor از هوآوی است اما به دلیل قیمت مناسب تر آن می توان در دسته میان رده ها قرارش داد، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

طراحی شیشه ای ترندی است که این روزها حسابی در بین گوشی های موبایل جا افتاده است. اکثر پرچمدارهای 2017 با این طراحی ارایه شده اند و مدتی است که در میان رده های لوکس نیز شاهد استفاده از آن هستیم. هوآوی آنر 8 (Honor 8) که حدودا یک سال پیش در ترنجی بررسی شد را به یاد دارید؟ یکی از زیباترین میان رده های لوکس موجود در بازار که طراحی شیشه ای داشت و استقبال خیلی خوبی از آن شد. حالا نسل بعدی این دستگاه یعنی هوآوی Honor 9 با طراحی ارتقا یافته ارایه شده که زیبایی قابل تاملی دارد.

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

با شیشه ای شدن موبایل ها دست تولیدکننده در ارایه رنگ های متفاوت و خاص تر باز شده است و این یعنی تنوع و انتخاب بیشتر برای کاربران. رنگ های براق نظر کاربران را به خود حسابی جلب کرده و یکی از رنگ های که با استقبال ویژه کاربران مواجه شده است، رنگی که اصطلاحا آن را با نام کروم می شناسیم اما هوآوی به آن Glacier Grey می گوید. این رنگ برای Honor 9 زیبایی ویژه ای را به ارمغان آورده که در کنار بهبودهای کلی طراحی می تواند یک طراحی ارتقا یافته را نسبت به Honor 8 به شما بدهد. پیش از اینکه به بحث بهبودهای طراحی Honor 9 وارد شویم بد نیست بدانید هوآوی برای این مدل 3 رنگ دیگر مشکی، طلایی و آبی را در نظر گرفته و پس از آن رنگ “ترنجی” طوری را نیز ارایه کرده است که می توانید در تصاویر زیر ببینید:

بهبودهای طراحی هوآوی Honor 9

هر چند Honor 9 دستگاهی با نمایشگر کم حاشیه نیست و حتی حاشیه تصویر آن نسبت به نسل قبلی خود بیشتر هم شده اما موبایلی خوشدست تر از نسل پیشین خود است، چرا؟ چون قاب پشتی حالا دیگر مسطح نیست و در لبه ها خمیده است. این یعنی چیزی شبیه به تغییری که در گلکسی اس 7 نسبت به گلکسی اس 6 یا شیائومی mi 6 به می mi 5 دیدیم و سبب ارگونومی دلچسب تری می شود. خوشبختانه و همچنانِ نسل پیشین خود سیستم دوربین دوگانه این دستگاه کاملا همسطح بدنه است و این موضوعی دوست داشتنی است.

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

حسگر اثرنگشت در موبایل های هوآوی یک سیر نسبتا عجیب را داشتند. این شرکت چینی از اولین های قرار دادن حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی بود. در پرچمدار امسال این شرکت یعنی هوآوی P10 شاهد منتقل شدن این حسگر از پشت دستگاه به جلوی آن هستیم اما با کم شدن حاشیه ها دوباره در Mate 10 به پشت دستگاه بازگشته است. در پرچمدار زیربرند Honor نیز شاهد همین موضوع هستیم و شاید Honor 9 تنها موبایلی باشد که حسگر اثرانگشت را روی لبه جلویی دارد.

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

ضمن دعوت شما به دیدن گالری تصاویر نگاه نزدیک به طراحی هوآوی Honor 9 خیلی دوست داریم نظر شما را درباره طراحی این میان رده لوکس یا پرچمدار زیربرند Honor از شرکت هوآوی بدانیم. شما طراحی شیشه ای دوست دارید؟ رنگ مورد علاقه شما چیست؟ طراحی دستگاه چقدر در خرید شما تاثیر دارد؟

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

هوآوی Honor 9

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

شیک و گرون

Sadeghh

رنگ جلوش مثل قسمت پشتش زیبا نیست و این قضیه تو ذوق میزنه

Sajad

هواووی تا زمانی که قیمتاش پایین بود ارزش خرید بالایی داشت ولی الان توجیه چندانی نداره. البته همچنان تو بازار میان رده و پایین رده فروش بالایی داره.

Mortazavi

گوشی واقعا زیباییه ولی خوب حاشیه هاش یکم زیاده و اگه قرار به تحمل حاشیه باشه منxa1 plus رو ترجیح میدم

Peiman

طراحی قسمت پشتش خیلی خوبه ولی جلوش اینطوری نیست .

آقای عطایی ایا تصمیم گرفتید که بررسی ها رو بخش بخش قرار بدید؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)