حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیگ ترنجی 2017: جمع بندی دور دوم

نوشته

6 سال قبل | 10 دیدگاه | ToranjiSL2017

پس از 4 مسابقه نزدیک در دور دوم لیگ ترنجی حالا تنها 4 دستگاه برای وارد شدن به نیمه نهایی و رقم زدن نتیجه نهایی وجود دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به نتایج دور دوم لیگ ترنجی داشته باشیم و جدول لیگ را به روز کنیم.

لیگ ترنجی 2017: گلکسی اس 8 یا اکسپریا ایکس زد 1

در مسابقه اول نماینده سونی مقابل نماینده سامسونگ قرار گرفت که در آن نماینده سامسونگ به اختلافی کم در نتایج آرای وب سایت اما با اختلافی بیشتر در رای گیری کانال ترنجی اولین دستگاه راه یافته به نیمه نهایی شد. گلکسی اس 8 با کسب 57٪ آرا در وب سایت ترنجی و 75٪ در کانال ما توانست اکسپریا ایکس زد 1 را شکست دهد.

لیگ ترنجی 2017: نوکیا 8 یا اچ تی سی یو 11

در مسابقه دوم نماینده تایوانی در مقابل فنلاندی ها کار نسبتا راحتی داشت. نوکیا 8 هر چند دستگاهی است شایسته اما اچ تی سی یو 11 توانست به راحتی این دستگاه را کنار بزند. 68٪ آرا در وب سایت ترنجی و 73٪ در کانال تلگرام ما سبب شد تا تایوانی ها دست خالی به دور بعد نروند.

لیگ ترنجی 2017: آیفون 8 پلاس یا گلکسی نوت 8

پیروزی 78 درصدی گلکسی نوت 8 در مقابل آیفون 8 پلاس را می توان قاطع ترین پیروزی در دوم دانست. جالب اینکه گلکسی نوت 8 در وب سایت ما رای بیشتری نسبت به کانال تلگرام داشت اما تنها کمی بیشتر. این دستگاه در کانال تلگرام ترنجی 76٪ آرا را از آن خود کرد تا سامسونگ با دو نماینده در نیمه نهایی پررنگ ترین برند لیگ ترنجی باشد.

لیگ ترنجی 2017: الجی وی 30 یا هواوی Mate 10

و در نهایت نبرد دو دستگاه بسیار خوب و مدعی از آسیا سبب شد تا کره ای ها بار دیگر بر چینی ها پیروز شوند. الجی وی 30 و هوآوی Mate 10 هر دو دستگاه های قوی هستند که تا به اینجای کار به خوبی بالا آمدند اما پیروز میدان تنها یکی از این دو دستگاه است. با رای شما الجی وی 30 توانست در وب سایت ترنجی 69٪ و در کانال ما 59٪ آرا را از آن خود کند تا یک پیروزی نه چندان ساده آن ها را به نیمه نهایی ببرد.

نظر شما درباره نتایج لیگ محبوب ترین موبایل هوشمند از نگاه مخاطبین وب سایت ترنجی چیست؟ دور نیمه نهایی لیگ ترنجی از فردا یعنی 6 آذر به صورت هر شب، ساعت 18 در وب سایت، تلگرام و اینستاگرام ترنجی برپا خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اقا یه چیزی در مورد ایفون ها بگم،اکثر کسایی که میخرن اصلا تو سایتا در موردش مطالعه نمیکنن و به دلایل دیگه ای میخرن،کاربرای حرفه ایه ایفون یکم کمترن.

REZA

بله درسته.
البته قصد تیکه انداختنم نداشتم!!

mTAAHAAm

نوت 8 شانس اوله ولی u11 هم خیلی پرطرفداره

Sajad

الان که آیفون X نیست برنده شدن نوت ۸ تقریبا قطعیه.

Mortazavi

دوست داشتم xzp هم تو نیمه نهایی باشه که به لطف رأی دادن دوستان سامسونگی به ۸پلاس بی انصافانه حذف شد

فکر کنم قهرمان این لیگ نوت۸ باشه چون علاقه‌مندان سامسونگ بیشترند

Peiman

احتمال زیاد قهرمان این لیگ نوت ۸ میشه

بیر

احتمالا ال جی V30 شگفتی ساز میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)