حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سومین نسخه از بتای اندروید 8 اوریو (Oreo) برای گلکسی اس 8 منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | Android، آپدیت اندروید 8، اخبار، سامسونگ

طی گزارشات دیروز بود که گفته شد، ممکن است سامسونگ بزودی یک بتای firmware از اندروید اوریو را برای گلکسی اس 8 منتشر کند. امروز سامسونگ بتای سوم اندروید اوریو را برای صاحبان این گوشی هوشمند منتشر کرد. با ترنجی همراه شوید.

بتای منتشر شده حجمی معادل با 600 مگابایت داشته و شامل بعضی تغییرات و بهبود‌ها می‌شود. وصله‌ی امنیتی ماه نوامبر برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 نیز از موارد همراه در این بروزرسانی است.

سامسونگ فعلا عرضه‌ی نسخه‌ی سوم بتا را محدود به انگلستان کرده که به هر حال فقط در این بین مسئله‌ی زمان مورد نیاز برای آماده‌سازی عرضه‌ی آن در کشور‌های آمریکا و کره‌ی جنوبی مطرح می‌شود. این دو کشور از مناطق مورد نظر سامسونگ برای انتشار این آپدیت در ادامه نیز هستند.

این کمپانی هنوز جزئیاتی از زمان عملیاتی کردن فاز دوم این بروزرسانی منتشر نکرده اما انتظار می‌رود که این رویداد همزمان با انتشار آن در بازار‌های هند و چین باشد.

این گونه که به نظر می‌رسد این نسخه‌ی جدید از بتای اندروید 8 اوریو قابلیت‌های جدیدی برای گلکسی اس 8 به ارمغان نمی‌آورد ولی شامل رفع برخی باگ‌ها و حفره‌های نرم‌افزاری به علاوه پیشرفت‌هایی در جهت بهینه‌تر کردن تجربه‌ی استفاده‌ی کاربران از اندروید اوریو بر روی این گوشی پرچمدار، است.

هنوز باید منتظر جزئیات جدیدی از سوی سامسونگ در رابطه با این که این کمپانی چه زمانی برای انتشار عمومی این بروزرسانی برای تمامی دستگاه‌های گلکسی اس 8 و اس 8+ در سر دارد، بمانیم. اگر که گزارشات منتشر شده‌ی اخیر را در نظر داشته باشیم این امر ممکن است در بهترین شکل ممکن تا اوایل سال بعد به طول بیانجامد.

 

نظر شما در رابطه با این موضوع چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

نسخه نهایی کیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)