حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت G.SKILL کیت حافظه‌ DDR4 جدید خود را با فرکانس 4400 مگاهرتز معرفی می‌کند!

شرکت G.SKILL، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید حافظه‌های اصلی کامپیوتر در جهان، اخیرا به معرفی یک کیت حافظه DDR4 با فرکانس 4400 مگاهرتز پرداخته است. در ادامه مطلب با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در ابتدای مطلب خوانده‌اید، این کیت حافظه DDR4 از فرکانس 4400 مگاهرتز برخوردار است که در لیست حافظه‌های چهار کانال موجود 32 گیگابایتی، تا به حال شاهد چنین ماژول‌های حافظه‌ای با چنین سرعتی نبوده‌ایم. این کیت در سری Trident Z از چهار عدد ماژول حافظه 8 گیگابایتی DDR4 برخوردار است که هر کدام دارای فرکانس 4400 مگاهرتز، ترتیب زمان بندی CL19-19-19-39 و قابلیت پشتیبانی از پروفایل XMP 2 است. شرکت جی‌اسکیل، در این کیت 32 گیگابایتی جدید خود برای دستیابی به نهایت سرعت از تراشه‌های (IC) Samsung از نوع B-die استفاده کرده است.

 

 

پس از معرفی اینتل از پردازنده‌های نسل هشتم خود با معماری کافی لیک (Coffee Lake) و چیپست Z370، شرکت G.SKILL نیز به معرفی حافظه‌های جدید خود با حجم حافظه بیشتر و سریع‌تر پرداخته است. در اسکرین شات بالا، یک نمونه نصب و راه‌اندازی شده این کیت حافظه را مشاهده می‌کنید که به استفاده از کنترلر حافظه (IMC) یک پردازنده نسل هشتمی موسوم به Core i7 8700K مشغول است.

این حافظه‌ها با توجه به برخورداری از تراشه‌های B-die از سوی شرکت سامسونگ، توان اورکلاکینگ را نیز می‌توانند افزایش دهند؛ برای مثال در این مورد می‌توان به تکنولوژی OptiMem از سوی ایسوس به عنوان مکمل فناوری T-Topology اشاره داشت که توان اورکلاکینگ را می‌تواند در حین استفاده با این ماژول‌های DDR4 افزایش دهد و سبب پایداری بیشتر شود. در ادامه بحث مشخصات فنی این کیت حافظه می‌توان به ولتاژ کاری 1.5V (ولت) این حافظه نیز اشاره داشت. زمان عرضه این کیت و قیمت آن هنوز مشخص نشده است. نظر شما درباره این مطلب چیست؟ آیا سرعت 4400 مگاهرتزی این حافظه‌ها توانسته‌‌اند توجه شما را جلب کنند؟ دیدگاه خود را با ما در وب‌سایت ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد نعمتی
Live, Don't just exist